همشهری آنلاین: معاون هماهنگ‎کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از اعزام ۲۴۰۰۰ دانش‎آموز به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد.

راهیان نور

به گزارش ایسنا، سرهنگ پازدار با اشاره به تدارکات لازم جهت برگزاری مطلوب اردوهای راهیان نور، گفت: سفر دانش‎آموزان به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس، دو روزه است و سعی شده تمامی امکانات لازم از جمله وسایل نقلیه مطمئن و امکانات مناسب اسکان در اختیار دانش‎آموزان قرار بگیرد.

وی افزود: تمامی دانش‎آموزان و فرهنگیان اعزامی در طول سفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته‎اند و تلاش می‎شود تا مسائل معنوی و ارزشی توسط راویان مجرب، هنرمندانه وبه بهترین شکل به دانش‎آموزان انتقال داده شود.

این مقام مسئول اردوی راهیان نور را یک تجربه موفق در انتقال ارزش‎های انقلاب برشمرد و گفت: تحولات ایجاد شده در دانش‎آموزان نشان می‎دهد که این سرزمین‎ها بازتاب معنویت و نورانیت رزمندگان را در طول 8 سال دفاع مقدس به خوبی حفظ کرده است.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری سازنده آموزش‎وپرورش خواستار حضور مدیران در کنار دانش‎آموزان شرکت‎کننده در این اردوها شد.

سرهنگ حسینی، مسئول بسیج دانش‎آموزی لرستان نیز برگزاری گردهمایی کمیته‎های اجرایی بسیج دانش‎آموزی و قرارگاه اردوهای راهیان نور را در راستای هماهنگی و تعامل بیشتر فرماندهان سپاه، مسئولان بسیج دانش‎آموزی و مدیران آموزش‎وپرورش شهرستانی و منطقه‎ای اعلام کرد و گفت: ارتقاء هماهنگی، تقویت پشتیبانی، تحقق‎بخشی از بسیج ده‎ها میلیونی و گسترش تفکر بسیجی در بین دانش‎آموزان از اهداف برنامه‎های کاری است.

کد خبر 274417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha