همشهری آنلاین: مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر به صورت کاروانی و سازماندهی شده و یا به صورت مردمی و خودجوش از مناطق عملیاتی و زیارتگاه‌های استان بازدید کرده‌اند.

مناطق عملیاتی استان کرمانشاه

علی یوسفی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع بیش از 700 هزار نفر از مناطق عملیاتی استان بازدید کردند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال این رقم افزایش یابد.سال گذشته همچنین بیش از 100 هزار نفر در اماکن اقامتی مناطق عملیاتی و زیارتگاه های استان اقامت کردند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد در سال جاری دو برابر شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 150 هزار نفر در اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور استان کرمانشاه اقامت کرده‌اند.

به گفته این مسئول از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون نیز 15 هزار دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی غرب سفر کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای رزم نمایش فرهنگی برای بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی استان، گفت: امسال به مدت 80 شب رزم نمایش با افلاکیان به اجرا درآمد.

وی یادمان مرصاد را پر بازدیدکننده‌ترین یادمان استان کرمانشاه اعلام کرد و و افزود: یادمان شهدای پاوه، شهدای بازی دراز، یادمان مطلع الفجر گیلانغرب و یادمان شهید بهشتی قصرشیرین از دیگر یادمان‌های استان هستند.

کد خبر 281913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha