همشهری آنلاین: باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، آمادگی خود را برای اعزام کاروان های دانشجویی و پرسنل وزارتخانه ها به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعلام کرد.

راهیان نور

به گزارش ایرنا از باغ موزه دفاع مقدس، مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس در جلسه هماهنگی هفتمین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور ولایت شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: موزه دفاع مقدس طی مکاتبه ای با سازمان‌ها و دستگاه‌ها آمادگی خود را برای اعزام پرسنل آنان به مناطق عملیاتی اعلام کرده است.

«جواد خضرایی» ادامه داد: تاکنون 12 وزارتخانه و سازمان درخواست خود را به موزه دفاع مقدس ارسال کرده اند، سایر سازمان ها و نهادها نیز می توانند تا پایان دی ماه درخواست خود را به نمابر 88657016 ارسال و یا با مراجعه حضوری به مدیریت روابط عمومی و یا معاونت اجرایی باغ موزه دفاع مقدس نسبت به هماهنگی های بعدی اقدام نمایند.

وی افزود: اعزام کاروان های دانشجویی از دیگر اولویت های شهرداری تهران در موضوع راهیان نور است که دانشگاه های متقاضی می توانند همانند سایر دستگاه ها در خواست خود را به باغ موزه دفاع مقدس ارسال کنند.

مشاور شهردار تهران گفت: هفتمین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور ولایت شهرداری تهران از اوایل اسفند ماه آغاز و به مدت 35 روز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 283330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha