همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: مراکز فرماندهی و کنترل بسیج باید لحظه به لحظه در بحث ماموریت راهیان نور حضور موثر و مفید داشته باشند.

علی فضلی

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» در همایش تخصصی مراکز فرماندهی و کنترل بسیج که در مجتمع فرهنگی تربیتی میعاد مشهد برگزار شد، عنوان کرد.

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین در این همایش سراسری، ضمن بیان خاطراتی از عملیات غرور آفرین کربلای 5 در سال 65 و چگونگی طراحی و اجرای تک به دشمن و تصرف دژ شلمچه افزود: خداوند تبارک وتعالی با امدادهای خود رزمندگان اسلام را در پیروزی و غلبه بر دشمن یاری کردند و نصرت الهی را به سربازان امام زمان (عج) هدیه فرمودند.

وی مرکز فرماندهی و کنترل را بسیار با اهمیت توصیف کرد و از آن به عنوان کمک فرماندهی در ابلاغ فرامین و اجرای دستورات نام برد و خاطرنشان کرد: نقش فرماندهی و کنترل در انتقال به موقع اخبار و اطلاعات فتنه 88 به فرماندهی کل سپاه جهت تصمیم سازی به موقع در مقابله با تحرکات آشوبگران ستودنی بود.

سردار فضلی تاکید کرد: دشمن در فتنه 88 گمان می کرد که می تواند پس از دستیابی به ام القرآی جهان اسلام به اهداف شومش برسد اما بصیرت و آگاهی مردم در اطاعت از نائب امام زمانشان (عج) موجب شد تمامی نقشه ها خنثی شود.فتنه 88 جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن بود به گونه ای که همانند فتنه 88 را در صدر اسلام می توان مشاهد کرد.

سردار فضلی افزود: ایجاد تردید میان مردم مهمترین هدف دشمن بود اما در این میان مردم اهل بصیرت در دفاع از ولایت فقیه پیروز میدان شدند تا در اطاعت از ولی شان شرمنده شهدا و امام شهدا نباشند و این شد که گیلانیان حماسه 8 دی و ملت ایران حماسه 9 دی را آفریدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تاکید کرد: مراکز فرماندهی و کنترل باید لحظه به لحظه در بحث ماموریت راهیان نور حضور موثر و مفید داشته و با کنترل و دریافت به موقع مسئولین را در امر این حرکت عظیم الهی قرار داده و هر گونه اتفاقی را به موقع اطلاع رسانی نمایند.

کد خبر 284555

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha