همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیج در اقتصاد مقاومتی یک الگو است و این نیروی مردمی توانسته بدون تحمیل هزینه به دولت کارهای بزرگی را انجام دهد.

محمد رضا نقدی

سردار سرتیپ پاسدار «محمد رضا نقدی» روزچهارشنبه در دیدار با بسیجیان شهرستان کنگان تکیه نکردن به درآمد نفتی، به حداقل رساندن صادرات نفت، تبدیل نفت خام به محصول تمام شده و روی آوردن به تولید داخلی و صادرات غیرنفتی را از راههای مهم برای موفقیت کشور در حوزه اقتصاد عنوان کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: اگر نفت ما بصورت محصول تمام شده صادر شود نه خام ، تحول عظیمی در حوزه اشتغال بدنبال خواهد داشت.

وی با شاره به تحولات منطقه از جمله اوضاع مصر قبل و بعد از انقلاب و بیداری مردم این کشور گفت: امروز کاملا روشن شده که رابطه با آمریکا دو سر باخت است و آنهایی که دم از ارتباط با آمریکا می زنند بدانند راه پیروزی ملت ایران و گذر از گردنه اقتصاد و مقاومت، سازش نیست بلکه اقتصاد مقاومتی است.

سردار نقدی در بخش دیگر با تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) گفت: امام خمینی (ره) با تاسی به سیره پیامبر مکرم اسلام با اتکال به خدا و حمایت مردم توانست جامعه مبتنی بر نگاه پیامبر (ص) شکل دهد و انقلاب اسلامی ایران تداعی کننده صدر اسلام است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: امروز دشمن از طریق ماهواره وارد منازل ما شده و بسیاری از آسیب های اجتماعی و اختلافات خانوادگی بدلیل همین ماهواره هاست که باید همه نسبت به این توطئه دشمن آگاه و هشیار باشند.

امام جمعه کنگان نیز با بیان اینکه همدلی و وحدت در میان مردم این شهرستان اعم از شیعه و سنی موج می زند گفت: حضور با بصیرت و گسترده مردم در سالروز حماسه ماندگار 9 دی خود جلوه ای از حضور و همدلی مردم این شهرستان بود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمود محمودی » ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حلقه های صالحین و موفقیت های شجره طیبه صالحین از جمله کسب مقام اول در بین شش استان بزرگ کشور در قم به لزوم اتخاذ تمهیدات و تسهیلات برای تشکیلات بسیج در شهرستان کنگان اشاره کرد و افزود: توسعه حلقه های صالحین ماموریت مهم بسیج است.

وی گفت: حلقه های صالحین بکوشند به هدف اصلی که تربیت انسانهای مومن، مجاهد و انقلابی همطراز یاران حضرت مهدی است دست یابند.

کد خبر 283430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha