همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سناریوهای رسانه ای دشمن همان نقشه های جنگ دیروز است و امروز اتاق فکر جنگ دشمنان به استودیوهای تلویزیونی منتقل شده است.

نقدی

به گزارش ایرنا از سازمان بسیج مستضعفین این مطلب را سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» در آیین بزرگداشت روز «بسیج رسانه» و یادبود شهید «غلامرضا رهبر» و شهید شاخص «احمد رستگار» که در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، عنوان کرد.

وی گفت: شهید رستگار همراه با یار قدیمی خود شهید رهبر خاطرات بزرگی از دفاع جانانه سربازان ملت را ثبت و جاودانه کرد.

سردار نقدی با بیان اینکه خون نگاران شهید همچون حضرت زینب (س) همه وجودشان را برای رساندن پیام شهدا فدا کردند، اظهار داشت: تا چند دهه قبل، تسلیحات جدیدتر مهم بود و دشمنان بر اساس مکاتب مادی مبارزه و جنگ می کردند اما امام راحل (ره) با دستان خالی همه ابر قدرت ها را خلع سلاح کرد چرا که امام (ره) با پیام مبتنی بر فطرت بر دلها حکومت می کرد.

وی تلاش های دشمن را برای مقابله با نهضت امام (ره) یادآور شد و افزود: دشمنان برای اینکه از این نهضت بیشتر ضربه نخورند به طراحی نسخه های بدلی روی آورده تا بر افکار تاثیر گذارند و در این راه سناریوها را به جای حجت ها و رنگ ها را به جای رهبری قرار دادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: امروز ابر قدرت ها اتاق های جنگ خود را از پناهگاه های زیر زمینی به پشت استودیوهای رادیو و تلویزیونی و شبکه های فضای مجازی منتقل کرده اند و تلاش می کنند تا افکار ملتها را در اختیار گرفته تا به خواسته هایی که نتوانستند با سلاح محقق کنند، دست یابند.

وی به نمونه هایی از این تلاش رسانه ای دشمن اشاره و تصریح کرد: در فتنه 88 با کشته سازی و هیاهوی رسانه ای، یک واقعیت عینی را با سحر رسانه ها علیه انقلاب اسلامی به کار گرفتند؛ یا در ماجرای اسید پاشی و همچنین در جریان داعش که می خواستند صحنه را جنگ شیعه و سنی نشان دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به اتفاقات اخیر در فرانسه ابراز داشت: آنها می خواهند با اسلام هراسی سرعت گرایش مردم اروپا به اسلام را کمتر کنند و اتفاقات اخیر فرانسه پاتکی به حرکت جذاب مسلمانان در روز عاشورا بود که گل های سرخ را همراه با معرفی شخصیت سید الشهدا (ع) به فرانسوی ها در پاریس هدیه می کردند.

وی فرانسه را از اصلی ترین مراکز پشتیبانی گروه های تروریستی دانست و تاکید کرد: با سحر رسانه ای دشمن، آن رژیم کودک کش را تبدیل به پرچمدار و حاضر در صف مقدم تظاهرات ضد تروریسم می کنند.

سردار نقدی سناریوهای رسانه ای دشمن را همان نقشه های جنگ دیروز عنوان کرد و گفت: باید نسبت به دام سناریوهای رسانه ای دشمن مراقب بود تا در دام این سناریوها قرار نگیریم.

وی به جریان عظیم رسانه ای دشمن علیه سپاه و بسیج اشاره و بیان کرد: این هجمه و تخریب به دلیل مقابله سپاه و بسیج با دشمن در تمامی عرصه ها از جمله تحریم ها، اختلاف افکنی، گروه‌های تروریستی، جنگ فرهنگی، تهاجم هوایی، زمینی، دریایی و نظایر آن می باشد که چون از سپاه و بسیج شکست خورده اند به تخریب رسانه ای می پردازند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج رسانه را فرصتی برای همدلی و یکپارچه شدن صفوف خون نگاران و اهالی رسانه برای دفاع از اسلام و مظلومان دانست و تاکید کرد: امروز با وجود فعالیت رسانه‌های پر تعداد دشمن به پیروزی یقین داریم چرا که همه سرباز خدا هستیم و شرط این پیروزی وحدت و یکپارچگی می باشد.

کد خبر 284052

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha