همشهری آنلاین: ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی از حضور حماسی و شورانگیز علما، بسیجیان و قاطبه ملت سرافراز ایران اسلامی برای حضور در حماسه راهیان نور جنوب کشور تشکر کرد.

راهیان نور

در این پیام به نقل از ایسنا آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ؛

شکر و سپاس، خداوند باری تعالی را که نعمت ولایت را بر آحاد ملت ارزانی داشت تا امت را در طوفان دشمنی‌های امپریالیسم سلطه‌خواه و فتنه‌انگیز به سوی صلاح و رستگاری رهنمون ساخته و با نجات بشریت از چنگال عصبیت مستکبران، عزت و افتخار را به آزاداندیشان و استقلال‌طلبان هستی به ارمغان آورد. سلام بر ولایت، بر روح والای خدا خمینی کبیر و بر عبد صالح خدا، خامنه‌ای عزیز.

حمد بیکران، ذات اقدس الهی را که بصیرت و ولایت‌مداری، شجاعت و غیرت‌خواهی و ایثار و عزت طلبی را بر مردم شریف ایران عزیز عنایت فرمود و برگ برگ صحیفه‌ی انقلاب بی‌بدیل‌شان را از مقاومت و ایستادگی، پایمردی و جان‌فشانی و پیروزی و دلاوری لبریز نمود تا به آدم و عالم بنمایاند که "إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ».

و بار دیگر سیل خروشان امت بصیر و قهرمان جاری شد، یکبار دیگر دریای طوفانی این ملت، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را مأیوس و نا‌امید نمود و به پیروی از رهبری معظم و فرزانه انقلاب، سرزمین دفاع مقدس را به صحنه عزت و ایثار و آزادگی مبدل ساخت و با آرمان‌های امام راحل و همه شهیدان گلگون کفن تجدید میثاق کرد تا به استکبار جهانی ثابت نماید که تحریم‌ها و تهدید‌ها حباب‌هایی است تهی و بسته‌های روی میز‌ چون دست‌های پیشین به رسوایی باز می‌گردد.

یقینا آنچه در حفظ فضای انقلابی جامعه و احیای ارزش‌ها بیشتر از هر چیزی می‌درخشد و زمینه مبارزه و کسب پیروزی‌های برجسته ملت ما را همواره هموار می‌نماید «یاد و خاطره شهیدان عزیز» است و «راهیان نور» اصلی‌ترین و جریان‌سازترین حرکتی است که مغناطیس وجود شهدا، مردم را از هر سن و قشر و قومیتی به سوی مقاتل و مشاهد متبرکشان می‌کشاند و چه بسیار مردمانی که بازگشت روحی و معنوی‌شان به خدای متعال در همین «سرزمین‌های نور» رقم می‌خورد و به همگان ثابت می‌کند که «کارخانه انسان‌سازی جبهه‌ها» نه تنها تعطیل نگردیده که روز به روز بر محصولات معنوی‌اش افزوده می‌شود.

برای سنجش اثربخشی و کارآمدی این حرکت عظیم فرهنگی که ده‌ها ملیّت جهان را در برگرفته، کافی است نگاهی به رسانه‌های استکبار و ایادی ضّدانقلاب آنها بیندازیم و شدت دشمنی آنان با این هجرت بزرگ را در نظر آوریم تا میزان اهمیت کار روشن‌تر شود. بدون شک شما شیرزنان و دلاورمردان ایران اسلامی که در دوران با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خوش درخشیده و پس از دوران دفاع مقدس تا امروز، با ولایت‌مداری خویش «وحدت» و «اتحاد» را تعریف عملی نموده‌اید نقش چشمگیری در تحقق این موفقیت داشته و دارید.

حضور با شکوه و پر از شور شما مردم عزیز که بار دیگر یکی از بی‌نظیر‌ترین حماسه‌های حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بی‌بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی است که با لبیک به امام خود در پی اعتلای فرهنگ غنی دینی و ملی خود با تکیه بر «عزم ملی و مدیزیت جهادی» است؛ درود خدا بر ملت عزیز و سلام خدا بر روان پاک شهیدان باد.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور، این حضور پرشور و کم‌سابقه مردم شریف مسلمان ایران در راهیان نور را، به ویژه علما و مراجع و مسئولان کشوری و لشکری که با حضور معنادار، در تشویق و ترغیب امت بصیر و آگاه نقش بی‌بدیلی دارند، همچنین ایثارگران عزیر دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم و مکرم شهیدان، اقیانوس بی‌کران بسیج و خیل عظیم نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و مردم شهیدپرور و خونگرم استان خوزستان، تمامی دست‌اندرکاران، فعالان، خادمین شهدا و راویان دفاع مقدس تقدیر و تشکر نموده و ضمن سپاس از حضور همه اقشار مردم در جای جای میهن عزیزمان، این همه شور و شعور را پاس داشته و بار دیگر این حضور حماسی عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گوید.

خداوندا؛ به ما توفیق جلب عنایت خود و خدمت به نشر فرهنگی غنّی دفاع مقدس کرامت فرما و انقلاب اسلامی ما را به انقلاب جهانی مُصلح کل، مهدی موعود (عج) متصل نما.

«ستاد مرکزی راهیان نور کشور».

کد خبر 254515
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز