همشهری آنلاین: مدیرکل امور مجلس سازمان صدا و سیما گفت: یکی از بهترین راهکارهای ترویج روحیه حماسی و جهادی در جامعه گسترش برنامه عظیم راهیان نور است.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگویی افزود: حرکت کاروان‌های راهیان نور برکات و دستاوردهای فراوانی به دنبال داشته و فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه زنده کرده است.

وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در جمع زائران راهیان نور، اهمیت توجه و تقویت این حرکت ارزشمند را صد برابر نسبت به گذشته عنوان کرد و افزود: جامعه امروز بیش از پیش به گسترش فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار، مقاومت و ترویج این اصالت ارزشمند نیازمند است.

میرتاج الدینی اظهارکرد: تذکرات و تاکید رهبری در خصوص مقوله فرهنگی در سال 1393 باید از سوی برنامه ریزان و کارگزاران فرهنگی جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: یکی از بهترین راهکارهای ترویج این روحیه حماسی و جهادی، توجه به برنامه عظیم راهیان نور است که برکات و دستاوردهای فراوانی نیز به دنبال داشته است.

مدیر کل امور مجلس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه طرح راهیان نور تداعی کننده فرهنگ ایثار و شهادت در وجود همه زائران و جامعه است، افزود: اردوهای راهیان نور دارای تاثیرات مثبت و مهمی بر اقشار جامعه بوده و به عنوان توشه ای معنوی برای سالهای آینده آنان است.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی که در سفری شخصی به همراه خانواده به استان خوزستان سفر کرده ضمن دیدار از مناطق عملیاتی شلمچه،نهرخین،طلائیه،هویزه،فکه،فتح المبین،چذابه ودوکوهه،در شوش نیز به زیارت بارگاه حضرت دانیال نبی (ع) رفت.

کد خبر 254516
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز