گروه حوادث: اعضای باند قاچاق مواد مخدر که با مجهز کردن یک مغازه صنایع دستی به دوربین مدار بسته، اقدام به توزیع مواد می‌کردند، در عملیات مأموران کلانتری حصارک دستگیر شدند.

مدتی پیش زمانی که ماموران کلانتری حصارک از طریق اهالی محل در جریان فعالیت یک باند مواد مخدر قرار گرفتند تحقیق برای شناسایی اعضای این باند را آغاز کرده و در نخستین بررسی‌ها دریافتند سرکردگی این باند را فردی به نام  افشین برعهده دارد.

مأموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند محل توزیع مواد مخدر یک مغازه صنایع دستی است که توسط 3 تن از اعضای باند کنترل می شود.

بنابراین با صدور دستور قضایی، عملیات ویژه پلیس برای دستگیری متهمان آغاز و کارآگاهان در 2 عملیات جداگانه وارد مغازه شدند اما بدون پیدا کردن هیچ سرنخی آنجا را ترک کردند.

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه ماموران در ادامه ردیابی‌های خود از طریق مخبرین دریافتند در بالای مغازه صنایع دستی اتاقکی وجود دارد که مجهز به  دوربین مداربسته است و متهمان از این طریق اطراف مغازه را تحت  کنترل قرار داده‌ و به محض اینکه ماموران در اطراف دیده می شوند مواد مخدر را مخفی می کنند.

با به دست آمدن این اطلاعات ماموران مخفی پلیس به صورت نامحسوس، محل را زیر نظر گرفتند اما ساعاتی بعد یکی از اعضای سابقه‌دار باند  که از طریق دوربین مدار بسته محل را تحت نظر داشت، یکی از ماموران پلیس را شناسایی کرد.

وی وقتی متوجه شد کارآگاهان با لباس‌های شخصی مغازه  را زیر نظر دارند ماجرا را به دیگر عضو باند که مالک مغازه بود اطلاع داد و این مرد در اقدامی عجیب با بستن در مغازه محل را ترک کرد.

ماموران که به ماجرا مشکوک شده بودند وارد عمل شده و با دستگیری مالک مغازه قدم به آنجا گذاشته و موفق شدند عضو باند را که مسئول چک  کردن دوربین مداربسته بود دستگیر و در بازرسی داخل مغازه 3 کیلو هروئین کشف کنند.

همچنین با کشف دوربین مدار بسته در اتاقکی که مجهز به چند مانیتور برای کنترل محوطه اطراف  مغازه بود دیگر اعضای باند نیز شناسایی و  دستگیر شدند.

متهمان نزد بازپرس صفری رئیس شعبه 7 دادسرای جنایی کرج، با اعتراف به توزیع مواد مخد ردر منطقه حصارک با صدور قرار قانونی در اختیار پلیس قرار گرفتند.

کد خبر 27288

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز