همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام گفت:ایشان کاملا دولت را تایید کردند و ما موظف هستیم برای پیشرفت کشور با تمام توان به دولت کمک کنیم.

 فیروزآبادی

به گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکربسیجی سید حسن فیروزآبادی با بیان اینکه امروز در یک پیچ تاریخی قرار داریم افزود: حساسیت شرایط امروز ابعاد زیادی دارد یکی آن است که حضرت امام خمینی (ره) اسلام منزوی را به صحنه آورد، حکومت تشکیل داد و ایران ام القرای اسلام شد تا پیام اسلام را به سراسر جهان صادر کند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:امروزاسلام مدعی نجات بشریت است و همه دلها را جذب کرده و این یکی از ابعاد اهمیت و حساسیت شرایط کنونی به شمار می رود.

سرلشگر فیروزآبادی تصریح کرد: زاویه دیگر اهمیت و حساسیت شرایط امروز این است که دشمنان دیروز اسلام وقتی می بینند اسلام در جبهه مقابل آنها دایما در حال پیشروی است و هر روز سنگرهای جدیدی را بدست می آورد، مدام در فکر طراحی، برنامه ریزی و راهکارهایی هستند تا با اسلام مقابله کنند.

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت:این حقیقت که تمدن آینده جهانی می خواهد مبتنی بر فرهنگ انقلاب اسلامی و اسلام ناب شکل بگیرد، امروز یک تئوری نیست بلکه در عمل در حال چالش با بقایای تمدن های منحط گذشته است.

وی افزود:آزادی انسان، عبودیت انسان، ایمان، استقلال، فرهنگ، زندگی خانوادگی، بازگشت از فساد، انحراف و سلطه سرمایه داری، موضوعاتی است که اکنون در حال تحقق است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص تشکیل گروه های جدید تروریستی نیز اظهار داشت: این طراحی توسط انگلیسی ها و آمریکایی ها انجام شد و سپس با کمک بعضی کشورهای منطقه به اسرائیل آنرا سامان دادند تا جوانان انقلابی مسلمان را که سربازان این تمدن برای پیشرفت در اقصا نقاط جهان بودند را به زیر گیوتین امثال داعش ببرند.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: بعد از انجام این طراحی، با مرتجعین منطقه که از اسلام انقلابی احساس خطر می کردند تفاهم کردند و این نیروها را از سراسر جهان فریب دادند و در سوریه، سپس عراق و بعد هم در آفریقا و مناطق مختلف دنیا حتی اروپای مرکزی که اسلام در آنجا نبود بردند و هدف شان از این کار فقط کشتار نیروهای انقلابی در سراسر جهان است.

وی ابراز امیدواری کرد خدای متعال دل های این جوانان پرشور را متوجه بکند که چگونه آلت دست شیاطین قرار گرفتند و دقیقا در جهت خلاف آنچه که قلب هایشان می خواهد، بکار گرفته شده اند و احساسات شان را علیه خودشان بکار می گیرند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این تهدید بزرگ تر از تهدید اسرائیل است گفت: این تهدید واقعی آمریکا و انگلیس است از این رو سامان دادن این قصه کار فرهنگی ، روابط بین المللی قوی و ابتکارات منطقه را می طلبد.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال خبری می دیدم که عربستان، روسیه و آمریکا پیغام دادند شما علیه داعش به عراق کمک نکنید تا داعش حساب عراق را برسد بعد ما خودمان به شما برای نابودی داعش کمک می کنیم که این مساله نشان دهنده هدف آنها برای شکستن حاکمیت انقلابی و مقاومتی در عراق و سوریه است.

عضو شورای عالی امنیت ملی به نقش دوگانه عربستان در موضوع داعش اشاره کرد و گفت:عربستان از یک طرف از داعش ترسیده و مرزهایش را بسته و اعلام جنگ داده و از طرف دیگر پیغام می دهد که شماها به عراق کمک نکنید تا داعش بتواند عراق را سرنگون کند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه پرده های همکاری ازناب شیطان با همدیگر کنار رفته است گفت: به راحتی معلوم است که آمریکا و انگلیس در دیدار خانم کلینتون و آقای گردون در انگلیس طراحی و پایه گذاری کردند و بعد کنفرانس دوستانه سوریه را در ترکیه تشکیل دادند و آنجا این تئوری را بیان و کمک قطر و سایر کشورها را جذب کردند و سلاح فرستادند و در اردن آموزشگاه گذاشتند و نیروها را آموزش دادند و مرزها را باز و به سوریه و سپس عراق حمله کردند.

وی ادامه داد: عربستان خیال می کند با این تئوری فقط می تواند دشمنان خود را در منطقه سرکوب کند و کار تمام می شود در حالی که اگر موفق بشوند به طور قطع علیه خود عربستان هم ادامه می دهند.

سرلشکر فیروزآبادی پیچ تاریخی امروز را یک پیچ تاریخی دو طرفه خواند و گفت: از این پیچ تاریخی یا تمدن اسلام ناب عبور می کند و انفجار نور بیشتری در جهان اتفاق می افتد یا اینکه آنها از این پیچ تاریخی عبور و چراغ ها را خاموش می کنند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:این مساله به لحاظ دفاعی و امنیتی هم بسیار حساس است که راه آن قوی شدن ماست.

وی افزود: یک بخش از این قوی شدن دست ماست و آن بحث دفاعی، امنیتی و نظامی است و بخش دیگر قوی شدن در فناوری ، علم و ساختار نیروی انسانی است.

سرلشکر فیروز آبادی تاکید کرد: امروز فقط بحث بازدارندگی مطرح نیست بلکه بحث مقابله با هجوم های مغولی مطرح است که بایستی آماده بود.

کد خبر 265532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha