همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام هایی جداگانه، انتصاب «محمد سرافراز» به ریاست سازمان صدا وسیما و نیز انتصاب «عزت الله ضرغامی» به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی و شوای عالی فضای مجازی را تبریک گفت.

فیروزآبادی

به گزارش ایرنا از دفتر ویژه رییس ستاد کل نیروهای مسلح، در بخشی از پیام تبریک سردار سرلشکر بسیجی دکتر «سیدحسن فیروزآبادی» آمده است: امیدوارم با مدد از سرمایه علم و تجارب ارزنده خود و عشق و ارادتی که به اسلام عزیز، انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) دارید، در حفظ وحدت امت در عصر بیداری اسلامی موافق و پیروز باشید.

«توفیقات بیش از پیش شما را در هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه با مدیران مؤمن و انقلابی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم علیه السلام و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حق آن حضرت، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز خواستارم.

رهبر معظم انقلاب 15 آبان ماه در حکمی «محمد سرافراز» را برای یک دوره پنج ساله به ریاست سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

همچنین عزت الله ضرغامی با حکم رهبر معظم انقلاب در 18 آبان ماه، به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای در آمد.

 

کد خبر 277891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha