همشهری آنلاین: معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات یمن و رفتار آمریکایی ها گفت: آمریکا از اقدامات دوگانه در یمن خودداری کند و به خواسته های مشروع مردم این کشور احترام بگذارد.

جزایری

به گزارش ایرنا از دفتر معاون ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» در سخنانی پیرامون تحولات یمن و ضرورت هوشمندی ملت یمن در قبال توطئه های بلوک سلطه بویژه آمریکا در قبال انقلاب و مردم این کشور افزود: مردم یمن اجازه دخالت بیگانگان در مسایل داخلی کشورشان را به آمریکایی ها و ارتجاع عرب نمی دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره از حق و خواسته های مشروع و قانونی ملت ها دفاع می کند، تاکید کرد: هر گونه برخورد خشونت آمیز با مردمی که بر خواسته های مشروع خود پای فشاری می کنند، را محکوم می کنیم.

امواج بیداری اسلامی فراگیر شده است

سردار جزایری افزود: امروز امواج بیداری اسلامی فراگیر شده است و استکبار جهانی از طریق اقدامات خشونت آمیز، توسل به جنایت و تروریسم، اشغال کشورها، جنگ و خونریزی، کودتا و امثال آن قادر نیست برای درازمدت جلوی خواست مردم را بگیرد.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به ظرفیت سازی های دولت شرور و مزور آمریکا و حامیان منطقه ای و غربی آن برای مقابله با اسلام و ترویج تروریسم و خشونت در منطقه تصریح کرد: افکار عمومی جهانیان می دانند که پدیده های همچون جبهه «النصره» و «داعش» و «القاعده» و سایر گروه های تروریستی منطقه مولود سرویس های اطلاعاتی آمریکا و هم پیمانان کاخ سفید هستند که با مأموریت بد نام کردن اسلام عزیز و مانع تراشی در راه روی آوردن مردم به اسلام ناب و اسلام هراسی و نیز تضعیف مقاومت منطقه به وجود آمده اند.

وی خاطر نشان کرد:پیروزی غزه نشان داد که مقاومت زنده، پویا و پرقدرت است و از اینگونه موانع مصنوعی عبور می کند.

سردار جزایری با اشاره به وضعیت میدانی تحولات عراق و شکست های پی در پی داعش در این کشور گفت: دوران حضور بعثی های وابسته به رژیم منفور گذشته عراق و جنایتکاران طرفدار صدام معدوم سپری شده و مردم عراق اجازه قدرت گیری مجدد آنها را نخواهند داد زیرا به تلخی هم پیمانی داعش و بعث فرا روی مردم این کشور می باشد.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم اظهار داشت: مردم سوریه و عراق ضربات سختی از تروریسم حاکم بر منطقه که با حمایت خارجی ها و ارتجاع صورت می گیرد را متحمل شده اند و در این رویارویی موجود باید به هر شکل ممکن تا آخرین نفس تروریست ها را نابود کنند.

سردار جزایری در ادامه با اشاره به تلاش های مزورانه و شیطانی آمریکا در منطقه و حمایت های آشکار و پنهان از تروریست ها تصریح کرد: مردم بیدار و مقاوم سوریه و عراق باید به دشمنان خود بخصوص به آمریکایی ها تفهیم کنند که به کاخ سفید اجازه نمی دهند با دروغ و فریب کاری دست به ایجاد قطب بندی های جدید در کشور خود بزنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم عراق شامل مذاهب و فرقه و گروه ها و اقشار اعم از شیعه و سنی و کرد و ترکمن و سایرین با همه وجود طعم تلخ دخالت های آمریکا و انگلیس در کشورشان را در ذائقه دارند و باقی مانده های آمریکایی ها را از کشورشان بیرون خواهند کرد.

کد خبر 271290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha