همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: داعش ترفند اسرائیل برای دور کردن نیروهای انقلابی از مرزهای اسرائیل و ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست‌هاست و رسانه‌های صهیونیستی نیز به این امر اعتراف کرده‌اند.

فیروزآبادی

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اتفاقات اخیر در عراق گفت: دولت، ارتش و مردم مسلمان و انقلابی عراق با اتحاد و انسجام می‌توانند از شرایط پیش آمده، انقلاب عراق را مستحکم کنند. آمریکا که از نتیجه انتخابات موفق عراق خشنود نیست، خود پایه‌گذار گروه‌های تروریستی در زمان وزارت خانم کلینتون است.

فیروزآبادی درباره حضور احتمالی آمریکایی‌ها در عراق تصریح کرد: آمریکایی‌ها با هرگونه ورود و دخالت نظامی در عراق دنبال اهداف ناصواب که در صدر آن بهم زدن انتخابات عراق است، هستند و نباید به اشک تمساح آمریکایی‌ها توجه شود. آنها همچنان هم پیمان پشتیبانان تروریست‌ها در منطقه هستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه صهیونیسم در ایجاد داعش و ناآرامی‌های عراق و سوریه افزود: داعش ترفند اسرائیل برای دور کردن نیروهای انقلابی از مرزهای اسرائیل و ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست‌هاست و رسانه‌های صهیونیستی نیز به این امر اعتراف کرده‌اند.

وی با تاکید بر اتحاد و مقاومت مردم عراق، از تروریست‌های داعش با عنوان «جاهلیت جدید» نام برد و گفت: تنها راه مردم عراق اتحاد و مقاومت و سرکوب مهاجمان جاهلیت جدید است.

کد خبر 262892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha