همشهری آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسات مشترک هیات رئیسه برای بررسی استیضاح فرجی‌دانا را مناسب عنوان کرد و گفت: خروجی این جلسات در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر کشور و برای رسیدن به بهترین روش برای تحقق سیاست‌های کلی نظام انجام گرفت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه همایش روز جهانی جمعیت در جمع خبرنگاران درباره تعویق استیضاح وزیر علوم، تحقيقات و فناوري و در پاسخ به اینکه برخی نمایندگان هنوز به دنبال اعلام وصول این استیضاح هستند، گفت: بر خلاف برخی فضاها و حاشیه‌هایی که در این باره خلق شده است، نمايندگان مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به دغدغه‌های فرهنگی، سیاسی و علمی به دنبال استیضاح فرجی‌دانا بودند.

وی ادامه داد: استیضاح‌کنندگان پس از بحث و تبادل نظر درباره این موضوع، از هیات رئیسه مجلس در این باره دعوت کردند و هیات رئیسه نیز جلسات مشترکی را با نگاه امضاءکنندگان استیضاح برگزار کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خروجی این جلسات در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر کشور و در جهت رفع دغدغه‌های دولت و مجلس شوراي اسلامي فراهم آمد.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: می‌توان با تعامل و رصد شرایط به سمتی برویم که در جهت رفع دغدغه‌های همکاران در مجلس شورای اسلامی گامی برداشته شود.

کد خبر 265386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha