همشهری آنلاین: معاون امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به توقف استیضاح رضا فرجی‌دانا گفت: قرار است این وزارتخانه هر هفته گزارشی از عملکرد خود به کمیته نظارت بر تفاهم انجام شده ارایه کند.

به گزارش ایرنا، سعدالله نصیری قیداری با یادآوری جلسه رضا فرجي‌دانا وزیر علوم، تحقيقات و فناوري با رئیس مجلس شوراي اسلامي، نواب رئیس و برخی استیضاح‌کنندگان، گفت: با افزایش تعامل وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با مجلس شوراي اسلامي، بسیاری از سوءتفاهم‌ها برطرف خواهد شد.

وی از تشکیل کمیته نظارت 3 نفره متشکل از حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، محمدرضا باهنر و غلامعلی حدادعادل برای پیگیری تفاهم‌های صورت گرفته خبر داد.

معاون امور مجلس وزیر علوم، تحقيقات و فناوري افزود: کمیته نظارت بر تفاهم صورت گرفته، هر هفته برنامه‌های وزارت علوم، تحقيقات و فناوري را رصد کرده و ما نیز هر هفته گزارشی از عملکرد خود ارائه خواهیم کرد.

وی با یادآوری تشکیل کمیته نظارت بر تفاهم انجام شده از سوی نمایندگان، افزود: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با ارائه گزارش هفتگي به این کمیته، از بروز سوء تفاهمات دیگر جلوگیری می‌کند.

نصیری قیداری ادامه داد: در جلسه علاوه بر فرجی‌دانا و رئیس مجلس شورای اسلامی، رییس مرکز پژوهش‌ها، غلامعلی حداد عادل و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و همچنین برخی استیضاح‌کنندگان حضور داشتند و این جلسه در فضای همدلی، تفاهم و همفکری تشکیل شد.

وی گفت: باید از رئیس، نواب رئیس مجلس و همچنین حداد عادل صمیمانه تشکر کنیم که صلاح مملکت و نظام را مهمتر و بالاتر از هر چیز می‌دانند. ما یاد می‌گیریم که هیچ وقت مصالح شخصی را بر مصالح نظام ترجیح ندهیم و در این مدت نیز همه همت و تلاش‌مان بر این بوده که این‌گونه باشد؛ ممکن است خطایی هم صورت گرفته باشد ولی تمام تلاش خود را برای دفاع از جمهوری اسلامی که یادگار هزاران شهید و ایثارگر است انجام داده‌ایم.

قیداری با بیان اینکه «به هر صورت ما معصوم نیستیم و امکان اینکه از همه ما خطایی سر بزند وجود دارد»٬ افزود: در این جلسه سعی بر این بود که بدبینی‌ها را تا جایی که مقدور است کنار بگذاریم و در یک فضای همدلی و صمیمی مسائل را مطرح کنیم.

کد خبر 265271

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha