جمعه ۸ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

گروه حوادث: تصادف، زنجیره کیف قاپی‌های پایتخت را پاره کرد. 2 سارق جوان تا کنون به 500 فقره کیف قاپی خشن در پایتخت اعتراف کرده‌اند.

عصر 31 خرداد زمانی که ماموران پلیس کلانتری جامی در حال گشت‌زنی در خیابان جمهوری بودند به 2 سرنشین موتورسیکلتی که زنی را می‌پاییدند مشکوک شده و آنها را تحت نظر قرار دادند.

چند لحظه بعد هنگامی که مردان جوان قصد سرقت داشتند، ماموران وارد عمل شدند و قبل از ‌آنکه آنها موفق به سرقت شوند به تعقیب‌شان پرداختند، سارقان جوان با موتور خود   سعی کردند از لابه‌لای خودروها راهی برای فرار پیدا کنند اما سرانجام در خیابان جمهوری با یک پیکان وانت تصادف کردند و به این ترتیب در دام ماموران قرار گرفتند.

پس از دستگیری و انتقال متهمان به پایگاه هشتم آگاهی تهران مشخص شد این 2 سارق حرفه ای   سوابق دیگری نیز  داشته‌اند، به این ترتیب آنها تحت بازجویی های فنی و تخصصی پلیسی قرار گرفتند و در این بازجویی‌ها بود که به 500 فقره کیف‌قاپی در محدوده پاسگاه نعمت‌آباد، راه‌آهن، انقلاب، خیابان قزوین، کشتارگاه و مناطق جنوب غرب پایتخت اعتراف کردند.

سرهنگ سلطانی- رئیس اداره مبارزه با سرقت- پلیس آگاهی تهران روز جمعه 8 تیر با اعلام خبر دستگیری این سارقان که با توجه به اعترافاتشان یکی از  باندهای بزرگ  کیف قاپی به شمار می‌روند گفت: متهمان با دستور دادیار شعبه 5 دادسرای جنایی در بازداشت به سر می‌برند و کسانی که به این روش مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند برای شناسایی آنها به پایگاه هشتم آگاهی در میدان حر، خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

کد خبر 25411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز