شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

گروه حوادث: سارق جوان تنها یک ماه بعد از آزادی باردیگر سرقت‌های خشن خود را با تهدید یک زن در جلوی بانک آغاز کرد، اما دوربین های مداربسته بانک، پایانی بر سرقت های او بود.

ظهر شانزدهم تیرماه ، وقتی زن میانسالی از بانکی در مرکز کرج خارج شد و در حال رفتن  به خانه‌اش بود ، در داخل یکی از کوچه های فرعی مورد حمله 2 جوان موتورسوار قرار گرفت که با تهدید  چاقو دست به سرقت کیف دستی وی زده و به سرعت متواری شدند.
لحظاتی بعد این زن  وحشتزده به  اداره آگاهی  فردیس رفت و با شکایت از سارقان  گفت چهره یکی از سارقان را دیده و می تواند آن را چهره نگاری کند.
وقتی که این زن توانست با کمک مأمور پلیس اقدام به چهره نگاری سارق جوان کند، کارآگاهان که احتمال می دادند سارق در داخل بانک این زن را شناسایی کرده باشد ، درمرحله بعدی به بازبینی فیلم هایی که دوربین های مخفی بانک  ضبط کرده  بودند دست زدند و  در این بررسی ها بود که توانستند یکی از مشتریان بانک را که  شباهت زیادی با تصویر چهره نگاری شده داشت شناسایی کنند.با مشخص شدن این موضوع ،شناسایی این جوان در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان پلیس فردیس   توانستند ردی از وی که یک  سارق سابقه  دار بود پیدا کنند، اطلاعات پلیسی  نشان می داد این جوان سارق تنها 37 روز از آزادی اش از زندان می گذشت ،اما دوباره سرقت های خود را آغاز کرده  بود.
به این ترتیب با دستور فاضی حسینی رازلیقی- بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی کرج- سارق جوان ظهر 20 تیر زمانی که با  خودروی  206 خود به یک تعمیرگاه رفته بود در محاصره قرار گرفت و در همان  بازجویی های اولیه به سرقت از زن میانسال اعتراف کرد.
شاکیان بیایند:
با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی کرج چهره بدون پوشش این کیف قاپ جوان برای شناسایی شاکیان احتمالی منتشر می‌شود و شاکیان در صورت شناسایی وی می‌توانند به اداره آگاهی فردیس مراجعه کنند.
کد خبر 27635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز