یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مجمع عمومی خانه موسیقی عصر یکشنبه ۲۵ اسفند در ساختمان فاطمی تشکیل شد و آذر هاشمی به عنوان بازرس خانه انتخاب شد.

مجمع خانه موسیقی اسفند۹۲

به گزارش سایت خانه موسیقی، مجمع عمومی عادی سالیانه خانه موسیقی عصر یکشنبه 25 اسفند با حضور نمایندگان هیئت مدیره هر یک از کانون‌ها و اعضای هیئت مدیره اصلی خانه در ساختمان فاطمی تشکیل و پس از استماع گزارش مدیرعامل ورئیس هیئت مدیره و بازرس انتخابات برگزار و  بازرس خانه موسیقی برای یک دوره کاری یک ساله انتخاب شد.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا نوربخش، مدیر عامل خانه گزارشی از فعالیت‌های سال 92 خانه موسیقی به مجمع ارائه کردند و سپس آذر هاشمی(بازرس) گزارش خود را از عملکرد، فعالیت‌ها و همچنین گردش مالی خانه برای اعضای مجمع قرائت کرد.

آذر هاشمی

در ادامه آذر هاشمی، محسن ثقفی، پوژنگ پروازی و هادی منتظری برای سمت بازرسی خانه موسیقی کاندیداتوری خود را اعلام کردند و هریک به معرفی خود و سوابق اجرایی‌شان پرداختند.

در این جلسه 23 نفر با 4 وکالت نامه برای رای گیری حاضر بودند که در مجموع 27 رای اخد شد و آذر هاشمی با 21 رای بار دیگر برای سمت بازرسی انتخاب شد.

همچنین به دلیل تساوی آرای محسن ثقفی، پوژنگ پروازی جهت انتخاب بازرس علی البدل رای گیری صورت گرفت که پوژنگ پروازی با 23 رای به عنوان بازرس علی البدل خانه موسیقی انتخاب شود.

کد خبر 253369
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز