دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجمع عمومی عادی و سالانه خانه موسیقی روز یکشنبه ۱۷ اسفند در ساختمان فاطمی تشکیل و آذر هاشمی به عنوان بازرس خانه انتخاب شد.

به گزارش سایت خانه موسیقی، مجمع عمومی عادی سالیانه خانه موسیقی عصر روز  17 اسفندماه با حضور نمایندگان هیئت مدیره هر یک از کانون ها و اعضای هیئت مدیره اصلی خانه در ساختمان فاطمی تشکیل و انتخابات بازرس هیئت مدیره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا نوربخش، مدیر عامل خانه گزارشی از فعالیت‌های سال 93 خانه موسیقی به مجمع ارائه کرد و سپس آذر هاشمی(بازرس) گزارش خود را از عملکرد، فعالیت‌ها و همچنین گردش مالی خانه برای اعضای مجمع قرائت کرد.

پس از رای گیری و تصویب گزارش سالیانه بازرس، امیر بکان و آذر هاشمی برای سمت بازرسی خانه موسیقی برای دوره یک ساله کاندیداتوری خود را اعلام کردند.

در این جلسه در مجموع 32 رای اخد شد و آذر هاشمی با 26 رای بار دیگر برای سمت بازرسی انتخاب گردید و امیر بکان با 6 رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد.

از ابتدای شکل‌گیری خانه موسیقی نصرالله ناصح‌پور، حمید‌رضا نوربخش، امیر بکان، سید ابوالحسن مختاباد و آذر هاشمی به عنوان بازرسان خانه موسیقی فعالیت کرده‌اند.

در ماده 26 اساسنامه خانه موسیقی نام بازرسان به صورت جمعی آمده است و به همین دلیل خانه موسیقی این اختیار را دارد که دو تا سه نفر رابه عنوان بازرس اصلی انتخاب کند که به دلیل تراکم کاری در اصلاحیه‌آی که بر اساسنامه در سال‌های گذشته صورت گرفته بود و حتی با موافقت مجمع عمومی هم روبرو شد، بازرس را از یک تن به دو تن افزایش دادند که البته هیچ گاه در انتخابات مجامع عمومی به سمت انتخاب دو بازرس حرکتی صورت نگرفت.

کد خبر 289495

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha