شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

هشهری‌آنلاین: خانه موسیقی روز یک‌شنبه از گروه آوازی تهران به جهت توفیق‌های اخیری که به دست آورد تقدیر خواهد کرد.

گروه موسیقی تهران

به گزارش سایت خانه موسیقی مراسم تقدیر از گروه آوازی تهران به دلیل کسب موفقیت های اخیر این گروه، در ساعت 21 و 30 دقیقه روز یکشنبه 26 مردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.  

در پی کسب موفقیت‌های اخیر گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو، روز یکشنبه 26 مرداماه مراسم تقدیر از این گروه به همت خانه موسیقی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این مراسم رئیس و اعضای شورای عالی، هیئت مدیره خانه موسیقی و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان حضور خواهند داشت و گروه آوازی تهرن نیز قطعاتی را اجرا خواهند کرد.

همچنین چند سخنرانی و اهدای لوح تقدیر خانه موسیقی به گروه آوازی تهران از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

گروه آوازی تهران در هشتمین دوره مسابقات جهانی گروه‌های کر دنیا که از 18تا 24 تیرماه سال جاری با حضور 480 گروه از بیش از 60 کشور دنیا در شهر ریگا پایتخت لتونی برگزار شد توانست در شاخه‌های mix chamber choir و folklore وpopular choral music به ترتیب دو مدال طلا و یک مدال نقره کسب کند.

گروه آوازی تهران فعالیت خود را به سرپرستی میلاد عمرانلو در زمستان1384 آغاز کرد و در اواخر سال 85 سبک جدید خود را با الهام از گروه‌های اروپایی به تماشای مخاطبان گذاشت و در جشنواره‌های مختلف در ایران و دیگر کشورها شرکت  و موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

حضور اعضای خانه موسیقی و علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 268970

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha