گروه شهری: تبصره ۳۳لایحه بودجه شهرداری تهران در سال آینده به موضوع نظارتی بر عملکرد بودجه جاری ماموریت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرداری می‌پردازد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر تهران در توضیحات تکمیلی‌ در رابطه با این تبصره گفت: این تبصره در جلسه پیشین شورای شهر به رأی گذاشته شد و درحالی‌که برخی اعضا گفتند نظارت بر این بخش بودجه جاری باید به تأیید همه کمیسیون‌های شورا برسد، رأی نیاورد.

وی اضافه کرد: در جلسه بعد از ظهر همان روز مجددا این تبصره مطرح شد و سرانجام با قید اینکه فقط کمیسیون فرهنگی- اجتماعی نظارت را انجام دهد و سپس گزارش خود را ارائه کند رأی آورد. گفتنی است که در تبصره سی‌ و سوم بودجه 93شهرداری آورده شده است:

به‌منظور نظارت بر عملکرد بودجه هزینه‌های جاری ماموریت اجتماعی و فرهنگی شهرداری، ریزبرنامه‌های تمام اعتبارات مندرج در ردیف‌های 104050169 تا 107190175 باید حداکثر تا پایان اسفند‌ماه سال 92به تأیید کمیسیون فرهنگی و اجتماعی برسد و این کمیسیون موظف است گزارش نوبه‌ای خود از عملکرد برنامه‌ها و اعتبارات فوق‌الذکر را به‌صورت گزارش‌های 3‌ماهه در طول سال93 تهیه کند و به‌اطلاع شورا برساند.

کد خبر 252263
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز