سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: با شکایت مادر جوانی از مربی مهد کودک پسرش به اتهام کودک آزاری، رسیدگی به این پرونده در دادسرای ناحیه 5 تهران آغاز شد.

مربی مهد کودک متهم است برای تنبیه کودک، او را با قاشق داغ کرده‌است.

زن جوانی به شعبه 7 بازپرسی در دادسرای ناحیه 5 تهران رفت و از مربی مهد کودک پسرش به اتهام کودک آزاری شکایت کرد.

این زن به بازپرس مشفق گفت: 3 روز پیش زمانی که پسرم 5 ساله‌ام از مهدکودک به خانه برگشت متوجه صورتش شدم که با لوازم آرایش گریم شده بود.

به همین خاطر به ماجرا مشکوک شده و پس از شستن گریم با آثار سوختگی بر روی صورت و دست‌ او مواجه شدم اما پسرم آنقدر ترسیده بود که نمی‌خواست حرفی از علت سوختگی‌اش بزند.

وقتی پسرم با اصرار من مواجه شد، از ماجرای اذیت و آزار مربی مهد کودکش پرده برداشت و من تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.

پس از اظهارات این زن، بازپرس مشفق مربی مهد کودک را به دادسرا احضار کرد اما او  در خصوص ماجرا گفت: روز حادثه من در دفتر مهد کودک مشغول خوردن چای بودم که ناگهان   کودک  وارد دفتر شد. او بدون گفتن کلمه‌ای خود را در آغوش من انداخت و در همین هنگام لیوان چایی‌ای که در دست من بود به صورت و دستش برخورد کرد.

وی ادامه داد: از آنجا که جنس این لیوان استیل بود و به خاطر چای داغی که در آن بود به شدت داغ شده بود، صورت بابک سوخت و من سعی کردم با پماد ضد سوختگی سوزش آن را کاهش دهم اما فردای آن روز مادر بابک به مهد‌کودک آمد و مدعی شد من با قاشق داغ پسرش را سوزانده‌ام.

با این ادعای مربی مهد کودک بازپرس شعبه 7، برای روشن شدن ماجرا از پسر بچه 5 ساله خواست علت سوختگی‌اش را توضیح دهد.

با اظهارات این پسربچه که می‌گفت روز حادثه خانم مربی مرا به آشپزخانه برد و قاشق داغ را روی صورت و دستم گذاشت، بازپرس مشفق دستور احضار مدیر و دیگر کارکنان مهدکودک به دادسرا را صادر کرد تا با تحقیقات تخصصی از آنها پرده از راز این پرونده بردارد.

کد خبر 25206

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز