شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

گروه حوادث: شکارچی دختران در شهرری که با تهدید چاقو طعمه‌های خود را به خانه‌اش ‌کشانده و از صحنه آزار و اذیت آنها فیلم برداری می‌کرد تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

راز فیلم‌های سیاه این مرد جوان زمانی فاش شد که پلیس سرگرم بازرسی از یک ویدئو کلوپ در منطقه دولت آباد بود.
مدتی پیش زمانی که ماموران مبارزه با مفاسد اجتماعی پلیس شهرری در حال بازرسی یک ویدئوکلوپ در منطقه دولت آباد بودند، متوجه شدند مالکان این مغازه به صورت مخفیانه اقدام به توزیع فیلم‌های مستهجن در سطح شهر می‌کنند و به این ترتیب هر دوی آنها را بازداشت کردند.
ماموران در بازرسی فیلم‌های این محل، به چند حلقه سی‌دی مستهجن برخوردند که در آنها پسر جوانی با کشاندن دختران جوان به خانه‌اش با تهدید چاقو آنها را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد.
با بررسی دقیق این فیلم‌ها مشخص شد محل فیلم‌برداری خانه‌ای در منطقه شهر ری است و به این ترتیب پرونده برای ادامه تحقیقات به پایگاه نهم پلیس امنیت تهران ارسال شد.
 ماموران در نخستین اقدام به بازجویی از مالکان ویدئو کلوپی پرداختند که سی‌دی‌های مستهجن در آنجا کشف شده بود، اما این 2 جوان ادعا کردند شکارچی دختران را نمی‌شناسند و این فیلم‌ها از طریق واسطه به دستشان رسیده است.
در حالی که بررسی‌های پلیسی زیر نظر بازپرس شعبه 5 دادسرای شهرری ادامه داشت، کارآگاهان برای یافتن سرنخی در این پرونده تحقیقات خود را بر روی شناسایی طعمه‌های شکارچی جوان متمرکز کردند و مدتی بعد نخستین سرنخ‌ها در اختیار پلیس قرار گرفت.
ماموران که احتمال می‌دادند قربانیان فیلم‌های سیاه از متهم شکایت کرده باشند، بررسی پرونده‌های موجود در اداره پلیس را آغاز و به این ترتیب موفق شدند یکی از دخترانی را که از سوی شکارچی جوان ربوده شده بود شناسایی کنند.
راز سیاه یک آدم ربایی
دختر جوان در بازجویی‌ها گفت: مدتی قبل در حالی که از کوچه‌ای حوالی منزلمان عبور می‌کردم از پشت سرم صدایی شنیدم و به عقب برگشتم. در همین هنگام پسر جوانی را دیدم که کنار در خانه‌ای ایستاده بود و در حالی که کاغذی در دست داشت از من می‌خواست به سئوالش جواب دهم.
 وقتی نزد وی رفتم ناگهان دست مرا گرفت و با حرکتی سریع به داخل خانه برد، سپس قبل از هر عکس‌العملی چاقویی زیر گلویم گذاشت و گفت اگر سروصدا کنم مرا خواهد کشت.
 من از ترس جانم سکوت کردم و او پس از آنکه مرا به داخل خانه‌ برد، از صحنه‌های اذیت و آزارم فیلم برداری کرد و گفت اگر از این ماجرا با کسی حرفی بزنم فیلم را در سطح شهر منتشر خواهد کرد.
وی ادامه داد: پسر جوان پس از آنکه شماره تلفنم را از من گرفت رهایم کرد تا به خانه برگردم اما از همان روز بود که تهدید‌های تلفنی‌اش شروع شد.
او با تهدید به انتشار فیلم‌، از من می‌خواست به خواسته‌های سیاهش تن دهم و من هم برای حفظ آبرویم مجبور بودم به حرف‌هایش عمل کنم.
پس از اظهارات دختر جوان در حالی که تعداد دیگری از قربانیان شکارچی دختران شهرری با مراجعه به پلیس از او شکایت کرده بودند، ماموران موفق شدند خانه مجردی متهم را در شهرری شناسایی کنند اما زمانی که عازم آنجا شدند، وی خانه را تخلیه کرده و پا به فرار گذاشته بود.

دستور برای شناسایی‌
بازپرس شعبه 5 دادسرای شهرری با صدور دستور چاپ عکس متهم از کسانی که از مخفیگاه وی اطلاع دارند خواست با شماره تلفن 55903026 تماس گرفته و یا آنکه ماجرا را به پایگاه نهم پلیس امنیت تهران اطلاع دهند.

کد خبر 21840

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز