همشهری آنلاین: رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: تکفیری‌ها دشمنان اصلی اسلام هستند و به پشتوانه دیگر دشمنان بین مسلمانان اختلاف می اندازند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی پنجشنبه دهم بهمن در سومین همایش ذخایر معنوی حوزه علمیه اصفهان افزود: بزرگترین خطری که اکنون اسلام را تهدید می‌کند، تکفیری‌ها هستند زیرا رهبران این گروه فتواهایی بر خلاف قوانین اسلام و برای تضعیف قدرت مسلمانان می‌دهند.

وی به فتوای یکی از رهبران گروه‌های تروریستی تفکیری اشاره کرد و افزود: بر اساس این فتوا، پیروان این گروه باید خشن ترین رفتار را با شیعیان داشته باشند همانگونه که با یهودیان و مسیحیان رفتار می‌کنند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: در زمانی که دشمنان با هجمه همه جانبه قصد از بین بردن نظام اسلامی در ایران را دارند، ملت ایران با هدایت مقام معظم رهبری مقابل آنها ایستاده است و هر روز با عزت تر از گذشته اهداف خود را به پیش می برد.

وی با گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت حضرت امام خمینی (ره ) از معجزات قرن است.

آیت الله گلپایگانی با اشاره به ناباورانه بودن پیروزی مردم ایران به رهبری حضرت امام ( ره ) مقابل حکومت شاهنشاهی مورد حمایت قدرت‌های بزرگ، گفت: این پیروزی مانند یک معجره بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) بدون تجهیزات و نیروی نظامی و پشتوانه مالی، ملت ایران را به سوی پیروزی هدایت کرد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری بابیان اینکه امام خمینی (ره) به دلیل ایمان قوی تا آخرین لحظه از مسیر الهی خود منحرف نشد، تصریح کرد: امام خمینی قدرت مردم و امت خود را باور داشت.

آیت الله گلپایگانی با اشاره به شرایط حاکم بر منطقه و جهان تاکید کرد: امروز وظیفه ما سنگین‌تر از گذشته است و باید بیشتر مراقب تهدیدات دشمنان باشیم.

وی گفت: نسل سوم انقلاب زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را درک نکرده و وظیفه ما ست که آرمان شهدا و انقلاب اسلامی را به این نسل بشناسانیم و نیروهای با ایمان را برای تداوم انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

در این مراسم که در تالار مشاهیر شهر درچه برگزار شد، تعدادی از روحانیون بالای 60 سال حوزه‌های علمیه استان اصفهان تجلیل شدند.

کد خبر 247736
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز