همشهری آنلاین: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: دولتمردان این کشور هرگز به فکر ایجاد رابطه با آمریکا نخواهند بود زیرا به خوبی می‌دانند که آنان قابل اعتماد نیستند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در راهپیمایی 22 بهمن در میدان شهدای ذهاب رشت با اشاره به حکومت 2500 ساله طاغوت در ایران، اظهار کرد: این حکومت با تکیه بر ارزش‌ها و آموزه‌های ملت ایران و رهبری مدبرانه ملت ایران به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه «ملت ایران نظیری در دنیا ندارد»، افزود: امام خمینی (ره) حاضر به سازش با دشمنان نشد و انقلاب اسلامی را نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر در جهان طنین‌انداز کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه «هرچه در راه انقلاب به وقوع پیوست از زیبایی‌های آن حماسه بزرگ بود»، افزود: از منظر امام (ره) تمام فراز و نشیب‌های زندگی زیبا بود، تبعید حضرت امام، زندانی شدن ایشان و مرگ فرزندشان در راه اعتلای اسلام و انقلاب از دید رهبر فرزانه زیبا بود.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه «امام(ره) در راه پیروزی انقلاب سرداران بزرگی را از دست داد»، گفت: امام خمینی (ره) فرهنگی را در جهان نهادینه کرد که امروز الگوی بسیاری از کشورها، آن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره وصیت‌نامه امام خمینی (ره) اضافه کرد: وصیت‌نامه حضرت امام (ره)، منشور جمهوری اسلامی ایران و همه خطوط آن مطابق با قانون اساسی است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن 92 نیز یادآور شد: حضور حماسی ملت در راهپیمایی موجبات ناامیدی دشمنان را در پی دارد.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: هیچ کشوری در دنیا از چنین سرمایه مردمی برخوردار نیست و با گذشت عمر 35 ساله انقلاب مردم انقلاب بار دیگر با حضور حماسی خود پاسخ تهدیدات دشمنان را دادند.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌هایی که برخی از سردمداران استکبار در آستانه راهپیمایی 22 بهمن بر زبان جاری می‌کردند، کلماتی گزاف بود، گفت: ملت ایران با حضور خود بهترین پاسخ را به این تهدیدات دادند.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه «دشمن در تمام لحظه‌ها به دنبال این است که بر این نظام حکومت کند»، اضافه کرد: این تنها خیالی پوچ و واهی است که غربی‌ها دارند زیرا ایران چون دیگر کشورهای منطقه که با تنها توطئه‌ای برچیده شود، نیست.

وی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مایه امید جوانان این مرز و بوم خواند و گفت: این پیشرفت‌ها برای دشمنان غیرقابل باور است و روزی فرا خواهد رسید که شاهد دراز شدن دست گدایی آنها به سمت این کشور خواهیم بود.

کد خبر 249253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز