شیراز - خبرگزاری مهر: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: توجه به حرم مطهر احمد بن موسی اولویت اول استان فارس باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان فارس با بیان اینکه مسئولین باید از فرصت بدست آمده به بهترین نحوه استفاده کنند، تاکید کرد: فرصتی که امروز در اختیار شما مسئولین است باید مورد بهره برداری کامل قرار گیرد و به نحوه احسن از آن استفاده شود که بهترین عمل صالح نیز همین است.

وی افزود: شاه چراغ نه تنها افتخار مردم ایران است بلکه افتخاری برای کل جهان تشیع به شمار می رود چرا که این کشور پناهگاه فرزندان فاطمه(س) و امیرالمومنین است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمنان نمی توانند میان مردم و ائمه فاصله ایجاد کنند، تاکید کرد: هر چیزی که دشمنان و فریب خوردگان تلاش کنند رونق و جلای توجه مردم به اهل بیت بیشتر و بیشتر می شود چرا که مردم به این بزرگواران علاقه مندند.

آیت الله گلپایگانی با بیان اینکه حرم مطهر شاه چراغ باید محلی امن برای زائرین باشد، افزود: مردم ما علاقه مند به زیارت حرم مطهر ائمه هستند و هر اندازه که تاکنون مسئولین برای رفاه حال زائرین حضرت شاه چراغ تلاش کردند کافی نیست و باید بیشتر از قبل شود.

وی ادامه داد: آنچه که مهم است سهولت در راههای دسترسی به حرم مطهری شاه چراغ است که در این میان باید تلاش بیشتری انجام شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: توسعه حرم مطهر به مدت زمان نیاز دارد اما آنچه که مورد اهمیت است استمرار در کار و تلاش است.

کد خبر 258814
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز