جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رمز موفقیت ملت ایران در عرصه‌های مختلف، اتحاد و همبستگی حول محور رهبری و ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است

آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در جلسه شورای اداری استان بوشهر که به مناسبت استقبال از امام جمعه بوشهر برگزار شد، احیای ارزش‌های فراموش شده اسلامی همچون نماز جمعه را از برکات پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت هم اکنون در نزدیک به 600 نقطه از میهن اسلامی ما آیین عبادی سیاسی نماز جمعه برپا می‌شود.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی همچنین حکم انتصاب آیت‌الله صفایی بوشهری را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر قرائت کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این جلسه خود را وامدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت در کنار مردم ولایت مدار استان بوشهر تلاش خواهیم کرد ضمن برآورده ساختن انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خدمات انقلاب را بیش از پیش به مردم استان برسانیم.

در این مراسم از خدمات 7 ساله آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تقدیر شد.

مردم متدین استان بوشهر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به گرمی استقبال کردند.

آیت الله صفایی بوشهری در بدو ورود در میان استقبال پرشور مردم متدین استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای بهشت صادق این شهرستان، به مقام شامخ شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای گمنام ادای احترام کرد

کد خبر 76581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز