همشهری آنلاین: پیروزی مردم غزه نتیجه پیروزی مقاومت اسلامی درجنگ 33 روزه لبنان بود.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 14 اسفند در دیدار آقای نبیه بری رئیس مجلس لبنان با اشاره به شرایط کنونی منطقه بعد از دو پیروزی مهم جبهه مقاومت، تاکید کردند: امروز لبنان به قلب منطقه خاورمیانه تبدیل شده است و پیروزی مردم غزه در جنگ 22 روزه، نتیجه پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه لبنان بود.   

ایشان فشارهای کنونی به لبنان را نتیجه اهمیت این کشور دانستند و افزودند: آرایش کنونی منطقه به گونه‌ای است که دورنمای آن شکست تلاش‌ها و توطئه‌های جبهه آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: با توکل بر خدا، تدابیر و وحدت می‌توان بر تمام توطئه‌های سخت و نرم دشمنان فائق آمد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری در صحنه افزودند: با وجود تغییر شیوه‌ها در آمریکا، اهداف هیچ تغییری نکرده است و همان اهداف پیگیری می‌شوند.

در این دیدار که آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، آقای نبیه بری رئیس مجلس لبنان ضمن ارایه گزارشی از تحولات این کشور، شرایط کنونی منطقه را متاثر از جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه دانست و گفت: بعد از شکست رژیم صهیونیستی در صحنه نظامی، در صحنه سیاسی، جنگ همچنان ادامه دارد.

رئیس مجلس لبنان خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش دارند با ممانعت از بازسازی غزه، مردم را نسبت به دولت قانونی فلسطین بدبین کنند ولی به اهداف خود نخواهند رسید.

کد خبر 76541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز