همشهری آنلاین: معاون مالی و اداری شهرداری تهران با تاکید بر این که پرداخت عوارض شهرداری توسط شهروندان نقش مهمی در تحقق درآمدهای پایدار شهرداری دارد، گفت: در صورت پرداخت عوارض از سوی شهروندان در سال جاری امیدواریم تا پایان سال میزان درآمدهای شهرداری به بیش از ۴۰ درصد افزایش یابد.

 

به گزارش همشهری آنلاین، حسین محمد پورزرندی با اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص تحقق درآمدهای پایدار گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران سالانه باید 5 درصد به درآمدهای پایدار شهرداری اضافه شود.

وی افزود: سال گذشته میزان درآمدهای پایدار شهرداری به بیش از 35 درصد رسید و قطعا افزایش درآمدها در این بخش از مهم ترین برنامه‌های شهرداری است که درراستای آن اقدامات مختلفی نیز پیش بینی شده اس .

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با تاکید بر این که پرداخت عوارض شهرداری توسط شهروندان نقش مهمی در تحقق درآمدهای پایدار شهرداری دارد، اظهار کرد: در صورت پرداخت عوارض از سوی شهروندان در سال جاری امیدواریم امسال و تا پایان سال میزان درامدهای شهرداری به بیش از 40 درصد افزایش یابد.

پورزرندی با اشاره به پرداخت مطالبات شهرداری از سوی دولت تصریح کرد: هنوز ریالی از مطالبات شهرداری پرداخت نشده و ما نیز ما با توجه به شروع کار دولت و وضعیت اقتصادی فعلی مطالبه ای نکردیم و این در حالی است که حتی کمک ها ی مصوب سال جاری را نیز دریافت نکردیم.

به گفته معاون شهردار تهران، این مطالبات در بخش های مختلفی از جمله هزینه های عمرانی مترو ، یارانه بلیط مترو به میزان 120 میلیارد تومان، یارانه اتوبوس و ... است که هنوز پرداختی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 238110
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز