همشهری آنلاین: درآمدهای شهرداری تهران در هفت ماهه سال ۱۳۹۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۷ درصد رشد داشته است .

به گزارش تهران سما، حسین محمد پورزرندی معاون مالی و اداری شهرداری تهران در حاشیه هم‌اندیشی معاونان مالی و اداری مناطق، سازمان‌ها، شرکت‌ها و واحدهای تابعه شهرداری تهران با بیان این خبر گفت: شهرداری تهران پیش‌بینی درآمد بودجه 12.5 میلیارد تومانی را کرده بود که شورای اسلامی شهر تهران به دلیل شرایط انتخابات کشور با بودجه 10 هزار و 400 میلیارد تومانی موافقت کرد.

وی افزود: شهرداری تهران برای اداره امور شهر هیچ‌گونه سهمی از اعتبارات دولتی نداشته و ناگزیر است همه هزینه‌های شهر را از موارد پیش‌بینی شده در قانون تامین و سپس هزینه کند.

معاون شهردار تهران با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، رکود ساخت و ساز و از سوی دیگر توسعه شهر و بالا رفتن شاخص‌های زندگی در کلانشهر تهران، تامین منابع مالی شهر را در عین صعب بودن از وظایف خطیر مدیریت شهری بر شمرد و یادآور شد: شهرداری تهران از سال‌ها پیش به دنبال تامین درآمد پایدار شهری و کاهش وابستگی به ساخت‌وساز بوده که این مهم در هفت ماهه سال جاری به شدت پیگیری شده تا ضمن تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده در قانون بودجه شهرداری تهران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با وجود شرایط انتخاباتی کشور 37 درصد رشد در درآمدهای وصولی خود داشته است.

پورزرندی اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری روند صعودی کسب درآمدهای شهرداری تهران تا تحقق بودجه پیش‌بینی شده ادامه داشته باشد.

کد خبر 237127
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز