سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: حمیدرضا مقدسی گفت: بسیاری از برنامه های مربوطه به فصل پاییز جای خود را به ویژه برنامه های ماه محرم داده است و بعد از پانزدهم محرم به کنداکتور قبلی خود باز می گردیم.

محرم

"حمیدرضا مقدسی"، سرپرست رادیو فصلی درخصوص ویژه برنامه‌های ایام محرم این شبکه رادیویی و تغییر نام آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: رادیو فصلی در هر فصلی با توجه به رویکردها، معیارها و مناسبت‌ها تغییر نام می‌دهد، در بهار با نام "رادیو بهار"، در تابستان با نام "رادیو تابستانه" و در پاییز با نام "رادیو مهر" فعالیت خود را ادامه داد.

وی افزود: ماه مهر سنبلی است برای آغاز یکسال تحصیلی و با توجه به قرار گرفتن ایام محرم در پاییز این شبکه رادیویی با رویکرد مهر به اهل بیت (ع) و امام حسین(ع) این شبکه به نام رادیو مهر نامگذاری شد اما امسال مادر تلاش بودیم که برنامه‌های ماه محرم را با یک رویکرد ویژه روی آنتن ببریم.

"مقدسی" تصریح کرد: بنابراین از اول محرم رادیو فصلی به "رادیو محرم" تغییر نام می‌دهد و این تغییر رویکرد تا پانزدهم ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به کنداکتور روزانه و تغییر برخی از برنامه‌ها اظهار داشت: بسیاری از برنامه‌های مربوطه به فصل پاییز جای خود را به ویژه برنامه‌های ماه محرم داده است و بعد از پانزدهم محرم به کنداکتور قبلی خود باز می‌گردیم و برنامه‌های پاییزی خود را ادامه می‌دهیم.

سرپرست رادیو فصلی با اشاره به پخش ویژه برنامه‌های ماه محرم گفت: بیشتر در ایام ماه محرم به پخش "مرثیه ها"، "مداحی ها" و "نوحه‌های محلی ومورد علاقه مردم" خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: برنامه‌های "فصل باران وعطش" جایگزین برنامه صبحگاهی شده که هر روز صبح از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 9 و 30 دقیقه به مدت 3 ساعت روی طول موج این شبکه رادیویی می‌رود.

وی افزود: نمایش، تعزیه و سخنرانی‌های کوتاه مدت که بیشتر از سخنرانی‌های مورد علاقه مردم هستند را انتخاب کرده‌ایم که در زمان‌های مختلف پخش می‌شود و بعد از ظهرها هم "تکیه رادیویی" با پرداخت به سوگواری محرم تقدیم مخاطبان می‌شود .

مقدسی تصریح کرد: از چهاردهم آبان ویژه برنامه‌های ایام محرم روی طول موج این شبکه رادیویی می‌رود و با توجه به پخش 10 ساعت برنامه از رادیو فصلی در ایام ماه محرم تمام این مدت زمان به پخش ویژه برنامه های سوگواری اختصاص خواهد داشت.

وی با اشاره به مجریان خاص برنامه های ماه محرم اظهار داشت: خوشبختانه تعداد زیادی از گویندگان محبوب و موردعلاقه مردم را در رادیو فصلی گرد هم آورده ایم که آنها اجرای ویژه برنامه های ماه محرم را نیز عهده دار خواهند بود.

مقدسی درخصوص پخش موسیقی‌های ویژه ماه محرم خاطر نشان کرد: در ماه محرم تمام رسانه‌های شنیداری و دیداری باید ملاحظاتی را درخصوص پخش موسیقی داشته باشند ما هم سعی می‌کنیم موسیقی های باکلام که با مضمون ماه محرم هستند را پخش کنیم و در کنار آن موسیقی های فیلم ها و سریالهای مذهبی و محرمی را نیز به مخاطبان همراه این شبکه رادیویی تقدیم کنیم.

کد خبر 237720
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز