مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

گروه دانش و سلامت: مراسم اختتامیه دومین مجموعه جشنواره‌های شکوفا منطقه۷ همراه با نمایشگاه ارائه آثار منطقه، در سالن آمفی تئاتر اندیشه برگزار شد.

mantagheh ۷

به گزارش همشهری در این مراسم که معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی و قائم‌ مقام منطقه 7، دبیران شورایاری، مدیران محلات، مدیران‌ آی‌تی محلات و برگزیدگان کانون‌های هفتگانه دومین جشنواره شکوفا و شهروندان منطقه حضور داشتند، رضا نگهبان، شهردار منطقه7، ضمن اشاره به محوریت همیاری و مشارکت مردم در فعالیت‌های مناطق و محله‌ها، بر لزوم داشتن برنامه برای تمام اقشار شهروندی تأکید کرد و اظهار داشت:

از آنجایی که پتانسیل، ظرفیت و سطح فرهنگی و اجتماعی شهروندان هر محله با یکدیگر متفاوت است باید برنامه‌های ویژه هر محله براساس وضعیت و نیاز مردم محله ارائه شود. وی توجه به اثربخشی فعالیت‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی را بسیار مهم دانست و افزود: باید در راستای نهادینه‌سازی‌، عمق بخشی و اثرگذاری فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی گام برداریم.

از تمام مدیران و مسئولان منطقه می‌خواهم که موضوع عمق‌بخشی و نهادینه شدن فعالیت‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند و از کنار مسائل به سادگی نگذرند تا کاری را ترویج بدهیم که جامعه مخاطب آن را پذیرا باشد. رضا نگهبان به اصل نظرسنجی از مردم در اجرای برنامه‌ها اشاره و تأکید کرد: برنامه‌های اجرایی باید متناسب با تمام اقشار از نونهالان تا سالمندان باشد تا خواسته‌های شهروندان تأمین شود.

در ادامه مراسم، با حضور مسعود سیرتی معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران و دبیر مجموعه جشنواره‌های شکوفا، رضا نگهبان شهردار منطقه7، غلامحسین جهاندار قائم‌مقام منطقه، محمود منیعی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و داوود اسعدی خامنه دبیر هیأت رئیسه شورایاران منطقه7 شهرداری تهران، از برگزیدگان کانون‌های هفت‌گانه جشنواره شکوفا (8 نفر در کانون بازی‌های یارانه‌ای، 4نفر کانون برنامه نویسی موبایل، 11نفر در روباتیک، 3نفر در کانون رسانه‌های دیجیتال، 9نفر در کانون طراحان گرافیک، 6نفر در مهارت‌های رایانه‌ای و 7نفر در کانون وبلاگ‌نویسی)، پرتال‌های برتر منطقه و همچنین مدیران‌ آی‌تی محلات 19گانه منطقه7 تقدیر به عمل آمد.

همچنین در انتهای مراسم، از مسعود سیرتی، معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران و دبیر مجموعه جشنواره‌های شکوفا و رضا نگهبان، شهردار منطقه7 با اهدای لوح سپاس تقدیر شد. پیش از شروع مراسم اختتامیه نیز، دکتر رضا نگهبان به همراه معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، قائم‌مقام، معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیران و مسئولان منطقه از غرفه‌های نمایشگاه ارائه آثار کانون‌های هفت‌گانه جشنواره شکوفا که در بوستان اندیشه (شهید منفرد نیاکانی) برپا شده بود، دیدار کردند.

کد خبر 237138
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز