همشهری‌آنلاین: پوستر هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای سیاستگذاری این همایش رونمایی شد.

پوستر هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات

علی شوقی بنام، طراح این پوستر گفت: طرح گرافیکی پوستر بر اساس موضوع اصلی هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات یعنی ابزارهای هوشمند، رونق اقتصادی؛ دولت همراه (M-Government) طراحی شده است و هدف اصلی این انتخاب المان‌های موجود در طرح، این بوده که به دولتمردان توجه داده شود سرمایه‌گذاری بر روی ابزارهای هوشمند و نرم‌افزارهای مرتبط بر تلفن‌های همراه می‌تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در واقع در این طرح هدف این بوده که بیان شود سرمایه‌گذاری برای تحقق انجام فرآیندهای اداری و سازمانی در دولت، نهادهای عمومی و بخش‌های خصوصی بر بستر نرم‌افزارهای تلفن همراه، حمایت از حضور جوانان در این عرصه و ایجاد اشتغال در این بخش، ارزش افزوده بالایی برای کشور در بر خواهد داشت که اولین نتیجه آن رونق اقتصادی است و می‌توان تلفن‌های همراه را همواره به مثابه دسته‌های پول تصور کرد.

گفتنی است علی حیدری، سید غلامرضا کاظمی‌دینان، داود زارعیان، ولی‌اله فاطمی اردکانی، رضا رشیدی، محسن قادری و ژان صیاد، اعضای شورای سیاستگذاری این همایش هستند.

هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات روز 29 بهمن‌ماه سال جاری با موضوع ابزارهای هوشمند، رونق اقتصادی؛ دولت همراه (M-Government) با حضور اساتید، کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان به حوزه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، طراحی و مدیریت نرم‌افزارهای تلفن همراه، دولت الکترونیک، اقتصاد فناوری اطلاعات و... در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و حضور در این همایش می‌توانند به وب‌سایت www.cnict.ir مراجعه کنند.

کد خبر 243018
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز