همشهری‌آنلاین: در جلسه شورای سیاستگذاری هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسؤولان بخش‌های مختلف این همایش معرفی شدند.

همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات

اعضای شورای سیاستگذاری هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات که با موضوع ابزارهای هوشمند، جهش اقتصادی؛ دولت الکترونیک همراه برگزار می‌شود، سید غلامرضا کاظمی‌دینان را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری، داود زارعیان را به عنوان دبیرکل همایش و ولی‌اله فاطمی را به عنوان رئیس کمیته علمی این همایش انتخاب کردند.

محسن قادری، علی حیدری، رضا رشیدی، سید غلامرضا کاظمی‌دینان، داود زارعیان، ولی‌اله فاطمی اردکانی و ژان صیاد، اعضای شورای سیاستگذاری این همایش هستند.

در این جلسه همچنین مقرر شد با توجه به نو بودن موضوع این کنفرانس، وضعیت سایر کشورها در خصوص تحقق دولت الکترونیک همراه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و تجارب آنها در این همایش ارائه شود.

گفتنی است هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات روز 29 بهمن‌ماه سال جاری با حضور اساتید، کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان به حوزه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، طراحی و مدیریت نرم‌افزارهای تلفن همراه، دولت الکترونیک، اقتصاد فناوری اطلاعات و... در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.cnict.ir مراجعه نمایند.

روابط‌عمومی همایش

کد خبر 241743
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز