همشهری آنلاین: هانس کریستین اشتروبله، نماینده مجلس آلمان و عضو حزب سبزها با ادوارد اسنودن، مشاور سابق سازمان امنیت ملی آمریکا در یک مکان اعلام نشده دیدار کرد.

snowden Hans-Christian Stroebele

به گزارش یورونیوز طی این ملاقات که در مسکو صورت گرفت، آقای اسنودن نامه‌ای تحویل نماینده آلمانی داد که خطاب به دولت و دادستان کل آلمان نگاشته شده بود.

روز جمعه، هانس کریستین اشتروبله، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد.

آقای اشتروبله گفت: اسنودن واضحانه بیان کرد که چیزهای بسیاری می داند. تا زمانی که سازمان امنیت ملی آمریکا و رییس آن آقای الکساندر، از روشن شدن مسائل جلوگیری کند، امکان آمدن اسنودن به آلمان وجود دارد اما پیش از آن، همه شرایط باید مهیا شود.

از آغاز افشاگری های ادوار د اسنودن، آژانس امنیت ملی آمریکا و دولت این کشور هیچگونه توضیحی در مورد شنود مکالمات رهبران سیاسی جهان و شهروندان نداده‌اند.

ادوارد اسنودن که اکنون در روسیه زندگی می‌کند، پس از دریافت پناهندگی از سوی ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور، از جمعه اول نوامبر، شغل جدیدی در یک وب سایت اینترنتی مهم روسی پیدا کرده است. 

این که او مسئول کدام سایت اینترنتی شده اعلام نشده ولی اخیرا مدیر شبکه اجتماعی روسیه که از آن بعنوان "فیس بوک روسیه" یاد می شود، به او پیشنهاد همکاری داده بود.

کد خبر 237125
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز