همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان این که سری جدید اتوبوس های دوکابین در حال حمل به سمت پایتخت هستند گفت: از هفته گذشته حمل سری جدید اتوبوس های دوکابین به سمت تهران آغاز شده و تاکنون ۵۵ دستگاه از این اتوبوس ها به پایتخت رسیده اند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: قرار داد خرید 300 دستگاه اتوبوس دوکابین خارجی منعقد شده بود که از محل این قرارداد 161 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شد و 139 دستگاه اتوبوس باقی مانده نیز هم اکنون در حال ترخیص از گمرک و حمل به سمت تهران هستند.

وی افزود: در تلاشیم تا پایان هفته جاری تمامی اتوبوس‌های باقی‌مانده (139 دستگاه اتوبوس دوکابین) به تهران منتقل و هرچه سریعتر فعالیت خود را در ناوگان آغاز کنند.

سنندجی تاکید کرد : اولویت به کارگیری سری جدید اتوبوس های دوکابین خط 9 سامانه تندرو در مسیر بزرگراه امام علی (ع) و همچنین خط 8 سامانه BRT خواهد بود، همچنین با ورود این سری از اتوبوس‌ها نسبت به تقویت و نوسازی ناوگان سایر خطوط اتوبوس‌های تندرو نیز اقدام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان تاکید کرد: این اتوبوس ها از استانداردهای روز دنیا برخوردار بوده و امکانات رفاهی و ایمنی مناسب در آنها تعبیه شده است.

 

کد خبر 235690
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز