چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل اموراجتماعی و سهام وزارت کار و اموراجتماعی13 میلیون و 280 هزار و 915 سهم از سهام 14 شرکت به کارگران و مدیران واگذار می شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت کار و اموراجتماعی، مسعود کاظم‌زاده مدیرکل اموراجتماعی و سهام وزارت کار و اموراجتماعی با اشاره به مصوبه هیات دولت در خصوص آیین نامه سهام ترجیحی، گفت: بر اساس این مصوبه 5 درصد از سهام قابل واگذاری 14 شرکت به کارگران و مدیران همان واحد حداکثر تا سقف 300 میلیون ریال به صورت اقساط واگذار می شود.

وی گفت:بر اساس مصوبه دولت، سهام شرکت مهندسین مشاور آب و خاک تهران ، تولید پمپ های بزرگ و توربین های آبی، قند ارومیه، سازندآب، نصب نیرو ، تهیه و توزیع مواد ریخته گری،مهندسی مسکن و نواحی آینده ساز ، صنایع هوایی ، نساجی ایران ، صنعتی جنرال ، روکش چوبی ایران ، فولاد کرمان ، دیزل سنگین ایران و تولید و بسته بندی فرآورده های گوشتی ایران (زیاران) از طریق مزایده و بورس واگذار خواهد شد و 5 درصد از سهام آنها به کارگران و مدیران واگذار می شود.

وی تاکید کرد:این سهام به صورت اقساط ده ساله و بدون احتساب سودفروش اقساطی واگذار می گردد.

کاظم زاده تاکید کرد :50 میلیون از سهام قابل واگذاری به قیمت میانگین و 250 میلیون ریال آن به قیمت روز و با رعایت سقف 20 برابر حقوق و مزایای دریافتی هریک از کارگران و مدیران صورت می گیرد.

مدیرکل اموراجتماعی و سهام وزارت کار تاکید کرد:کارگران باید دارای یکسال سابقه کار و پرداخت حق بیمه باشند و در مهلت مقرر آمادگی خود را برای خرید اعلام کنند.

کد خبر 23241

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز