همشهری آنلاین: عضو هیأت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با تشریح تخلفات صورت گرفته در این سازمان، گفت: امروز اولین جلسه اعضای هیأت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با رئیس مجلس برگزار شد که مقرر شد اعضای این هیأت ۱۵ مهرماه گزارش خود را به مجلس ارایه کنند.

نادر قاضی‌پور در گفت‌و گو با خبرگزاری خانه ملت، در مورد وضعیت بررسی طرح تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی افزود: این سازمان در گذشته تخلفات بسیاری را مرتکب شده است بنابراین هیأت تحقیق و تفحص تا به نتیجه رساندن آن دست از تلاش بر نمی‌دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پایمال کردن حق و حقوق کارگران و استفاده از بیت المال از مواردی بود که نمایندگان را برآن داشت تا کار تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی را دنبال کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در پاسخ به این سؤال که گفته شده یکی از دبیران تأمین اجتماعی پاداشی 300 میلیون تومانی را برای خود در نظر گرفته بود آیا شما این را تأیید می‌کنید، افزود: من علاوه بر تأیید این خبر باید بگویم که این پاداش بالغ بر 400 میلیون تومان بوده که از سوی این فرد به عنوان پاداش در نظر گرفته شده است.

قاضی‌پور با انتقاد از اقدامات نادرست سعید مرتضوی رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی گفت: وی با هر کسی مطابق میلش رفتار می‌کرد و پاداشی بالغ بر 15 الی 20 میلیون تومان برای افراد بدون هیچ ظابطه ای درنظر می‌گرفت.

وی با یادآوری جلسه امروز اعضای هیأت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این جلسه همه نتایج بدست آمده در اختیار دکتر لاریجانی قرار گرفت تا وی از نزدیک در جریان روند کار اعضای هیأت تحقیق و تفحص قرار گیرد.

عضو هیأت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این جلسه مذکور مقرر شد گزارش طرح تحقیق و تفحص و بررسی‌های صورت گرفته در خصوص تخلفات سازمان تأمین اجتماعی 15 مهرماه به صحن مجلس تسلیم شود./

کد خبر 232116
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز