همشهری آنلاین: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از فسخ تفاهم‌نامه بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان با بیمه دانا که اخیرا منعقد شده بود، خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، علی اصغر بیات  در مورد علل فسخ این تفاهم‌نامه، اظهار کرد: پس از امضای تفاهم نامه با بیمه دانا از همه کانون‌های استان‌های کشوراستعلام کردیم اما کانون‌ها با توجه به اینکه از قبل با بیمه دانا قرارداد داشته و این شرکت بیمه‌ای در نیمه راه کار را رها کرده بود، از انعقاد این قرارداد، استقبال نکردند.

وی ادامه داد: علاوه بر مورد اشاره شده، بیمه دانا شرط و شروطی برای کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تعیین کرد و به تعهدات خود در مورد تفاهم نامه منعقد شده عمل نکرد، بنابراین به دلیل اینکه هدف مورد نظر مجموعه کانون عالی بازنشستگان حاصل نشد، تصمیم به فسخ تفاهم‌نامه منعقد شده با این شرکت بیمه‌ای گرفتیم.

بیات همچنین در مورد مشکل عدم تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در آبان ماه، بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی طبق قانون الزام باید بیمه شده و بازنشسته را در مراکز مستقیم و غیرمستقیم درمان کند، بنابراین بیمه شدگان و بازنشستگان دارای دفترچه درمان هستند، لذا وارد شدن کانون‌ها به موضوع بیمه تکمیلی صرفا از روی دلسوزی و کمک به مجموعه بوده است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به جلسات برگزار شده با مدیرعامل این سازمان اشاره کرد و گفت: مدیرعامل سازمان در مورد همه موارد مربوط به بیمه تکمیلی با کانون عالی اعلام آمادگی کرده و به دنبال رفع مشکل بوجود آمده هستیم تا به زودی آن را برطرف کنیم.

وی افزود: کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در تلاش است برای انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی و نیز رفع مشکل به وجود آمده گزینه مناسبی را برای انعقاد قرارداد انتخاب کند تا آن شرکت بیمه‌ای بتواند با توانمندی‌های خود موضوع درمان تکمیلی بازنشستگان را حل کند.

کد خبر 239278
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز