همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بحث و بررسی در خصوص طرح استفساریه تبصره ماده ۷۷ قانون تامین اجتماعی، حقوق و حق بیمه سنوات ارفاقی بازنشستگان پیش از موعد سازمان تامین اجتماعی را بر اساس میانگین بیمه‌پردازی دو سال آخر مدنظر، به تصویب رساندند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، 122 نفر از 213 نماینده حاضر در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، با کلیات طرح استفساریه تبصره ماده 77 قانون تامین اجتماعی موافقت کردند.

با تصویب کلیات طرح مذکور، جزئیات طرح به رای گذاشته شد که 140 نفر از 211 نماینده حاضر با موافقت با طرح استفساریه تبصره ماده 77 قانون تامین اجتماعی با نظر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس موافقت کردند تا حقوق و حق بیمه سنوات ارفاقی بازنشستگان پیش از موعد مذکور به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است، مستمری بازنشستگان موضوع ماده 77 قانون تامین اجتماعی بر اساس میانگین بیمه پردازی دو سال آخر (29 و 30) محاسبه شود.

نادر قاضی‌پور و مهرداد لاهوتی در مخالفت و علیرضا خسروی و حمیدرضا فولادگر در موافقت با کلیات لایحه سخن گفتند. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز مخالف تصویب این طرح بود.

 

کد خبر 233952
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز