همشهری آنلاین: پس از صدور کیفرخواست برای محمدرضا رحیمی و ارسال پرونده او به دادگاه کیفری استان تهران، این پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷۶ این مرجع قضایی ارجاع شده است.

 قاضی افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران یکشنبه ۲۵ اسفند 92 از صدور کیفرخواست برای محمدرضا رحیمی خبر داد و اکنون این پرونده برای رسیدگی به یکی از شعب دادگاه‌های کیفری استان تهران یعنی شعبه 76 این مرجع قضایی ارجاع شده است.

افتخاری پیش از این، از ذکر عناوین اتهامی معاون اول دولت احمدی‌نژاد و همچنین توضیح دادن درباره اینکه آیا رحیمی بیش از بیست عنوان اتهامی دارد یا خیر، خودداری کرده بود.

محمدرضا نادری وکیل‌مدافع محمدرضا رحیمی نیز از بیان توضیحات در این رابطه خودداری کرد.

به گزارش ایسنا، دادستانی تهران روز شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از محمدرضا رحیمی تحقیق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است.

سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری 12 اسفند در پاسخ به سئوالی درباره صحت صدور قرار مجرمیت یکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود 25 یا 29 عنوان اتهامی برای او، گفت: اصل موضوع صحیح است و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده است، اما از تعداد اتهامات مطلع نیستم و در صورت اطلاع هم نمی‌توانستم بیان کنم.

کد خبر 254717
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز