همشهری آنلاین: معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری دوره های آموزشی ویژه برای رانندگان سرویس مدارس خبر داد و گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر به دانش آموزان و ارتقا ایمنی سفرها امسال 10 هزار راننده سرویس مدرسه، تحت آموزش قرار می‌گیرند.

به گزارش همشهری آنلاین، شهرام جباری زادگان با بیان این مطلب اظهار کرد: از 31 مرداد تا 31 شهریور ماه، دوره های آموزشی ویژه برای رانندگان سرویس مدارس برگزار می‌شود و رانندگان در 5 پهنه شهر در فرهنگسراها تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در دوره های نیم روزه رانندگان سرویس مدارس با نکات ایمنی، قوانین جدید راهنمایی و رانندگی و موضوع بهداشت و سلامت روانی آشنا می‌شوند و طی 5 هفته، هر هفته 2 هزار راننده این دوره های آموزشی را سپری خواهند کرد.

جباری زادگان تصریح کرد: این دوره های آموزشی پیش از بازگشایی مدارس برگزار می‌شود تا رانندگان سرویس مدارس با آمادگی کامل به استقبال از دانش آموزان بروند و والدین این اطمینان را داشته باشند که اقدامات لازم برای سفرهایی ایمن دانش آموزان صورت گرفته است.

وی همچنین به همکاری مستقیم و بیش از پیش پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی برای خدمات رسانی سرویس مدارس به دانش آموزان خبر داد و گفت: پلیس راهور متعهد شده که امسال از فعالیت رانندگان و خودروهای متفرقه به عنوان سرویس مدرسه جلوگیری کند، مشروط براینکه سازمان تاکسیرانی کلیه مدارس شهر تهران را تحت پوشش قرار داده و سرویس مدارس مورد نیاز پایتخت را تامین کند.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: خوشبختانه سازمان نظارت و مدیریت برتاکسیرانی شهر تهران نیز اعلام کرده که قادر به خدمات رسانی به تمامی مدارس پایتخت است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات در نظر گرفته شده موفقیت سرویس مدارس در جابه جایی دانش آموزان و کسب رضایت آنها، امسال بیش از سال‌های گذشته باشد و سفرهایی ایمن برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید محقق شود.

کد خبر 225650
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز