مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از آمادگی 14هزار سرویس مدرسه برای خدمت‌رسانی در سال تحصیلی جدید خبرداد و افزود: امسال برای آشنایی رانندگان با مسیرها، چند روز قبل‌ از شروع سال تحصیلی، مانوری برگزار خواهیم کرد.

service

فضل‌الله اسلامی مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت برتاکسیرانی شهرتهران، در گفت‌وگو با شهر با تأکید برآمادگی کامل سازمان تاکسیرانی برای تأمین سرویس مدارس اظهارکرد: امسال برای تأمین سرویس مدارس بیشتر سعی داریم از خودروهای پرظرفیت استفاده کنیم که در این مورد هزار دستگاه ون پیش‌بینی شده است. علاوه‌‌ براین تا حدامکان برای مدارس راهنمایی و دبیرستان دخترانه از رانندگان زن استفاده خواهیم کرد.

او افزود: درحال حاضر حداقل 14هزار سرویس مدرسه پیش‌بینی شده است که درصورت نیاز آمادگی داریم این ظرفیت را افزایش دهیم. مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت برتاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان‌کرد: پیمانکارانی که از سال‌های گذشته برای تأمین سرویس مدارس با آموزش‌وپرورش همکاری داشته‌اند، از سیستم ما حذف نشده‌اند اما این خودروها و رانندگان آن باید صلاحیت و شرایط لازم را از جمله عدم‌اعتیاد و نداشتن سوء‌پیشینه و معاینه فنی خودرو داشته باشند تا مجوز سرویس مدارس را دریافت کنند.

اسلامی تأکید کرد: خودروهایی که به جابه‌جایی دانش‌آموزان می‌پردازند باید دارای مجوز و برچسب سرویس مدارس باشند در غیراین صورت سازمان تاکسیرانی، آموزش و پرورش و پلیس راهور اجازه فعالیت به این خودروها را نمی‌دهد. مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت برتاکسیرانی شهر تهران در توضیح نحوه برگزاری مانور سرویس‌های مدارس گفت:

امسال قصد داریم برای آشنایی رانندگان سرویس مدارس با مسیرها، چند روز قبل‌ از شروع سال تحصیلی، مانوری را برگزار کنیم که در آن سرویس‌ها برای یک‌بار مسیرهایی را که در آن فعالیت می‌کنند بررسی و شناسایی کنند تا در زمان آغاز فعالیت به‌دنبال آدرس و نشانی دانش‌آموزان نباشند. اسلامی تصریح‌کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نیز، نرخ کرایه سرویس مدارس نسبت به سال گذشته 8.5درصد افزایش یافته و قرارداد سرویس‌ها برهمین اساس منعقد می‌شود.

کد خبر 145364
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز