سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نرخ سرویس مدارس شهر تهران امسال 10 درصد افزایش می‌یابد

سرویس مدارس

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران، لایحه تعیین نرخ سرویس مدارس شهر تهران در سال تحصیلی 89 -90 بررسی و مقرر شد نرخ کرایه خودروهای سواری، ون، مینی بوس و اتوبوس که به دانش آموزان سرویس می‌دهند 10 درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد.

نرخ کرایه مصوب انواع سرویس‌های دانش آموزی در قالب جدولی متناسب با مسافت مبدأ تا مدرسه به رانندگان سرویس‌های مدارس ابلاغ و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی موظف شده است تا بر حسن اجرای آن نظارت کند.

در این لایحه ویژه شهر تهران، بر بیمه کامل دانش آموزان در برابر حوادث احتمالی، آسیب دیدگی ، نقص عضو و حتی فوت الزامی و در خصوص خودروهای ون، مینی بوس و اتوبوس، داشتن مراقب برای سوار و پیاده کردن دانش آموزان مقطع ابتدایی تأکید شده است.

معاون سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسی رانی در این جلسه با اشاره به اینکه پنج شرکت تاکسی رانی برای سرویس دهی دانش آموزان به مدارس معرفی شده است گفت: مدل تاکسی‌های ویژه سرویس دانش آموزان از 84 به بالا و از نظر ایمنی کاملاً مطمئن است.

حسینی افزود: تاکسی‌های ویژه سرویس مدارس، دارای برچسب‌های مخصوص شناسایی هستند، از اینرو خانواده‌ها با اطمینان خاطر می‌توانند فرزندانشان را به آنان بسپارند.

کد خبر 113601
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز