مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرک واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اختصاص 700 دستگاه مینی‌بوس با هماهنگی شرکت‌های خصوصی به منظور خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان در قالب سرویس مدارس خبر داد

شرکت واحد اتوبوسرانی

به گزارش تهران سما، مهندس پیمان سنندجی گفت، یک قرارداد همکاری فی‌مابین شرکت واحد اتوبوسرانی، پلیس راهور تهران بزرگ و سازمان آموزش و پرورش شهر تهران منعقد شده تا بتوانیم همکاری‌های بیشتری در مورد سرویس مدارس داشته باشیم.

وی از جمع‌آوری اطلاعات در خصوص تعداد رانندگان سرویس مدارس و این که با چه نوع ناوگانی در این زمینه فعالیت می‌کنند خبر داد و گفت: آن گروه از شرکت‌های خصوصی که ظرفیت ناوگان مینی‌بوسرانی آن‌ها تکمیل شده را فراخوان کرده‌ایم تا بعد از تایید صلاحیت به صورت اختصاصی در بخش سرویس مدارس فعال شوند.

سنندجی با اشاره به این که امسال اولین سالی است که شرکت واحد اتوبوسرانی به صورت نظام‌مند در این حوزه ورود پیدا کرده، اظهار کرد: نرخ سرویس مدارس بر اساس مصوبه شورای محترم اسلامی شهر تهران خواهد بود.

وی از اشتغال صد در صدی ناوگان اتوبوسرانی در تمام خطوط در هفته نخست مهر ماه خبر داد و تصریح کرد: تمام مرخصی‌های رانندگان در مهر ماه لغو شده و گشت‌های نظارت اتوبوسرانی برای نظارت دقیق بر عملکرد ناوگان در تمامی خطوط حضور فعال دارند.

سنندجی با بیان این که اتوبوسرانی‌های مناطق برای نظارت بیشتر و بهتر بر خدمات‌رسانی در مهر ماه به صورت کامل فعال شده‌اند، اضافه کرد: اعزام اتوبوس‌های کمکی در زمان پیک مسافر به ایستگاه‌های پر مسافر در دستور کار شرکت واحد قرار دارد.

وی با تأکید بر این که اتوبوس‌های دو کابین تندرو (BRT) به طور متوسط سه برابر اتوبوس‌های عادی گنجایش دارند، افزود: 200 دستگاه اتوبوس BRT که در آستانه مهر ماه وارد خطوط تندرو شدند معادل 600 دستگاه اتوبوس عادی است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان گفت: به رغم افزایش 15 تا 20 درصدی مسافران اتوبوس از اول مهر ماه، با توجه به اقدامات انجام شده امیدواریم شهروندان و دانش‌آموزان سفرهای خود را با کمترین دغدغه از طریق ناوگان اتوبوسرانی انجام دهند.

کد خبر 146824
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز