همشهری آنلاین: رییس پلیس راهور پایتخت از مصدومیت دو دانش‌آموز در پی تصادف سرویس غیرمجاز مدرسه با کامیونت خاور در اتوبان شهید باکری خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی با اعلام خبر تصادف یک خودروی سرویس مدرسه با کامیونت خاور، گفت: عصر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری پراید که به صورت غیرمجاز و خارج از چارچوب تعیین شده پلیس برای سرویس مدارس به کار گرفته شده بود، در مسیر جنوب به شمال اتوبان شهید باکری با یک دستگاه کامیونت خاور از عقب برخورد کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه دو دانش‌آموز دختر مقطع راهنمایی دچار مصدومیت شدند، گفت: در حال حاضر یکی از این دانش‌آموزان در قسمت ICU بیمارستان بستری است و تلاش پزشکان برای نجات جان این دانش‌آموز ادامه دارد.

رییس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه این سرویس خارج از چارچوب به عنوان سرویس مدارس بکار گرفته شده بود تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داد که راننده این سرویس برگه عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد نداشته و خودروی وی فاقد معاینه فنی بوده است.

رحیمی با بیان اینکه مسئولان مدرسه به صورت خودسر و خارج از چارچوب تهیه شده، برای سرویس‌های مدارس اقدام به جذب این راننده کرده بودند، گفت: به مدیران مدارس توصیه می‌شود که خارج از چارچوب در نظر گرفته شده برای سرویس‌های مدارس اقدام به جذب راننده نکنند. همچنین به اولیا توصیه می‌شود که فرزندان خود را تحویل سرویس‌هایی که فاقد برچسب سرویس مدرسه هستند، ندهند.

وی با بیان اینکه علت این تصادف سرویس مدرسه در اتوبان شهید باکری، عدم توجه به جلو از جالب راننده پراید مشخص شده است، گفت: این سرویس فاقد برچسب سرویس مدرسه بوده و در قالب طرح ساماندهی سرویس‌های مدارس نبوده است.

کد خبر 241658
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز