همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حضور شخصیت‌های معتبر و متشخص براعتبار انتخابات می‌افزاید.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی رفسنجانی عصریکشنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی جبهه‌اصلاحات با وی، افزود: برگزاری انتخابات سالم تنها راه تقویت حضور مردم‌برای اثبات علاقه‌مندی آنان به نظام است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش برای تقویت فریضه ملی‌واسلامی انتخابات را وظیفه همه دلسوزان نظام دانست و گفت: ایران اسلامی برای معرفی نامزدها، قانون کاملی‌دارد که بخشی از آن مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام است و باید همه برای اجرای قانون جدی باشیم.

وی با اشاره به حق نظارت هر نامزد در صندوق‌های رای‌گیری گفت: این کار بر سلامت انتخابات می‌افزاید، البته در نظام اسلامی کسی حق‌ندارد سلایق خود را بر مردم تحمیل کند و تخطی‌از قانون در جمهوری اسلامی گناه شرعی است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: نفس حضور همه کسانی که زمینه کار دارند، برای تقویت نظام و تشویق مردم به حضور بیشتر موثر است.

هاشمی رفسنجانی رقابت را باعث تقویت انتخابات خواند و تصریح کرد : در صورت رقابت سالم انتخاباتی، مردم بیشتری به صحنه‌می‌آیند و تجربه ثابت کرده که مردم ایران همیشه شرایط زمانی را تشخیص می‌دهند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:همه افراد و جریان‌ها باید شرایط فعلی کشور را در منطقه و جهان مدنظر داشته‌باشند و در مقدمات و متن انتخابات از کارهایی که اتحاد ملی را مخدوش می‌کند، خودداری کنند.

در آغاز این دیدار خانم امانی و آقایان حاضری و کواکبیان و چندتن دیگر ازحاضران در این دیدار، مطالبی درخصوص مسایل انتخاباتی ارایه کردند.

کد خبر 22531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز