یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: برای سامان دادن بیشتر به جریان اصلاحات قرار است که کروبی، هاشمی، خاتمی با یکدیگر ملاقاتی داشته باشند و این دیدارها هم صرفاً به مربوط به انتخابات مجلس هشتم نمی‌شود و اهدافش کلی‌تر است.

رسول منتجب‌نیا در گفتگو با ایسنا با بیان این خبر خاطرنشان کرد: این دیدارها به دنبال احساس ضرورتی است که این افراد احساس می‌کنند و البته تاکید و اصراری که دوستان اصلاح‌طلب از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی دارند مزید بر علت است.

وی با بیان این‌که " عموم اصلاح‌طلبان تاکید دارند که سه چهره‌ شاخص اصلاح‌طلب محوریت اصلاحات را بر عهده بگیرند و اصلاح‌طلبان را مدیریت و هدایت کنند" تصریح کرد: اکثریت اصلاح‌طلبان از خاتمی و کروبی و هاشمی می‌خواهند که نگذارند پراکندگی و افراط و تفریط در کارها بوجود آید و ما نیز بر این قضیه اصرار داریم.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی هم‌چنین با تاکید بر این‌که " خواسته‌ ما این است که سه چهره‌ مذکور اصلاح‌طلبی در کنار هم نشسته و جریان اصلاحات را هدایت کنند" گفت: با توجه به این مسائل قرار آقایان کروبی، هاشمی و خاتمی این است که این اقدام را عملی کنند و در جلساتی با هم به تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری بپردازند، البته معنایش این نیست که احزاب را سلب اختیار کرده و برای آنها تصمیم بگیرند؛ بلکه به این معنی است که با دقت بیشتر جریانات را مدیریت کنند.

کد خبر 19659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز