گروه سیاسی: آیت‌الله ‌هاشمی رفسنجانی در دیدار رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی بر استفاده بیشتر از ظرفیت تخصصی و کارشناسی این نهاد تاکید کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در بخش‌های علم و فن‌آوری، فرهنگی، آموزشی و اشتغال و کارهای بسیار خوب و ارزشمندی که در این حوزه‌ها از ابتدای تاسیس این نهاد در خدمت به جامعه و در جهت اهداف نظام جمهوری اسلامی‌و انقلاب اسلامی‌انجام شده است، جهاد دانشگاهی را مجموعه‌ای خوشنام در بین نخبگان و فرهیختگان کشور و همه کسانی که به نوعی از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، ارزیابی کرد.

وی تحریم‌ها و تهدیدهایی را که این روزها از سوی کشورهای غربی علیه ایران صورت می‌گیرد، فرصتی برای بروز خلاقیت‌ها و توانمندی‌های هر چه بیشتر مجموعه‌هایی چون جهاد دانشگاهی دانست و تاکید کرد که جهاد دانشگاهی باید نسبت به معرفی قابلیت‌ها و بیان ظرفیت‌های تخصصی خود به ویژه در حوزه فن‌آوری و صنعت و بخش‌هایی که به خاطر تحریم‌ها دچار رکود و توقف می‌شوند، تلاش همه‌جانبه و وسیع‌تری از خود نشان دهد.

هاشمی‌رفسنجانی با بیان این که مجموعه جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی‌و انقلابی است که نظام به آن افتخار می‌کند، بر تعامل بیشتر این نهاد با مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، ضمن ارائه گزارش عملکرد این نهاد در بخش‌های علم و فن‌آوری، فرهنگی، آموزشی و اشتغال به تدوین سند جایگاه جهاد دانشگاهی در افق چشم‌انداز بیست ساله کشور اشاره کرد و عزم جهادگران دانشگاهی در کمک به تحقق اهداف سند چشم‌انداز را به اطلاع رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رساند.

کد خبر 26935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز