گروه شهری: براساس وعده‌های داده شده تا یک‌ماه آینده به‌تدریج کل عملیات عمرانی تراز صفر بزرگراه صدر به پایان خواهد رسید و از این پس تنها عملیات نهایی آماده‌سازی‌ پل اصلی این بزرگراه طبقاتی تک پایه دنبال می‌شود.

پروژه صدر

سید مازیار حسینی معاون فنی‌وعمرانی شهرداری تهران با اشاره به آغاز گام نهایی عملیات نصب آخرین دهانه پل در عرشه اصلی بزرگراه طبقاتی صدر، اظهار کرد: به این ترتیب مأموریت پیش‌بینی شده برای 2جرثقیل غول‌پیکر دروازه‌ای بخش غربی به اتمام رسیده و این سازه‌های غول‌پیکر، کارگاه عمرانی پروژه صدر را ترک می‌کنند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که عملیات اجرایی نصب دهانه آخر که هم‌اکنون در حال اجراست با موفقیت به انجام رسیده و تا هفته آینده با نصب دهانه یکصد و دوازدهم پل، مأموریت 2دستگاه جرثقیل دروازه‌ای بخش شرقی پروژه نیز به پایان برسد.
حسینی یادآور شد: عملیات دمونتاژ جرثقیل‌ها خود یک فرایند فنی است که باید با دقت و به درستی به انجام رسد، نصب دهانه آخر نیز به لحاظ محدودیت‌های اجرایی و نکات فنی مبتلابه آن، به نوعی سخت‌ترین عملیات نصب دهانه به‌حساب آمده که به‌طور قطع همکاران اجرایی ما با تسلط و به‌طور دقیق ان‌شاءالله آن را به انجام خواهند رساند.

وی با بیان اینکه انجام عملیات عمرانی و جمع‌آوری کارگاه‌های بزرگراه صدر از چند‌ماه قبل آغاز و به مرور زمان با پیشرفت عملیات نصب عرشه انجام شده است، افزود: با تکمیل دهانه‌های عرشه پل اصلی، به‌زودی کل بخش‌های باقیمانده از این عملیات به سرانجام رسیده و ادامه عملیات عمرانی بر فراز 15متری از سطح زمین و روی پل طبقاتی دنبال خواهد شد. گفتنی است آخرین بخش از عرشه پل طبقاتی صدر نیز که برای خروج جرثقیل‌های غول‌پیکر باز مانده است با برچیده شدن آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن نصب خواهد شد.

کد خبر 223656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز